نماینده ولی‌فقیه در گیلان:

دشمن به‌دنبال ایجاد فاصله بین مردم و سپاه است

نماینده ولی‌فقیه در گیلان گفت: دشمن به‌دنبال ایجاد فاصله بین مردم و سپاه است اما شهادت سردار سلیمانی موجب محبوبیت سپاه نزد مردم شد.
کد خبر: ۹۲۰۷۸۳۱
|
۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، آیت‌الله رسول فلاحتی امروز در دیدار مسئولان انجمن راویان فتح نواحی 18 گانه سپاه قدس گیلان با وی ضمن تسلیت ایام فاطمیه(س) و شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: شهادت سردار سلیمانی خیر و برکات زیادی را برای امت اسلامی به ارمغان آورد.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با بیان اینکه دشمن به‌دنبال ایجاد فاصله بین سپاه پاسداران و مردم است خاطرنشان کرد: در اوایل انقلاب شاهد شهادت بزرگانی همچون شهید بهشتی بودیم و امروز هم شاهد مظلومیت سپاه پاسداران هستیم اما شهادت سردار سلیمانی موجب محبوبیت سپاه نزد مردم شد.

آیت‌الله فلاحتی با اشاره به لزوم تهیه مستند از رزمندگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس گفت: احداث موزه دفاع مقدس می‌تواند در انتقال فرهنگ دفاع مقدس، جبهه و جهاد موثر باشد اما رزمندگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس را بالاتر و ارزشمندتر از موزه می‌دانیم و باید از آن‌ها مستندهایی تهیه شود.

امام جمعه رشت با بیان اینکه در حال حاضر 2 هزار سایت و شبکه اجتماعی علیه مکتب شیعه و نظام اسلامی در حال فعالیت هستند تصریح کرد: با وجود تحرکات مختلف دشمن، مردم ما به خدمتگزاران خود علاقمند هستند البته شهادت و شهادت‌طلبی در این نظام دارای جایگاه ویژه‌ای است.

رئیس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر گیلان به نقش موثر راویان فتح در کاروان‌های راهیان نور اشاره و بیان کرد: راویان فتح در عرصه انتقال مفاهیم، ارزش‌های انقلاب و دوران دفاع به نسل امروز بسیار تاثیرگذار هستند.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با بیان اینکه انقلاب اسلامی موجب احیای اسلام و قرآن شد و صولت آمریکا را نیز شکست گفت: بسیاری از کسانی که در دفاع مقدس حضور داشتند و در این عرصه جراحت برداشتند امروز مستحکم‌تر از گذشته در میدان دفاع از ارزش‌ها ایستادند.

وی اثر توجه به خداوند و داشتن اخلاص را مورد تاکید قرار داد و گفت: ما امروز خود را بدهکار انقلاب اسلامی می‌دانیم و رهبر معظم انقلاب نیز بزرگ‌ترین دیده‌بان نظام اسلامی در دنیای معاصر است و با وجود آنکه دشمن جایگاه ایشان را مورد هدف قرار داده است بسیاری از مردم ما همواره قدرشناس مقام معظم رهبری هستند.

امام جمعه رشت خاطرنشان کرد: تمام مسئولان وامدار نظام اسلامی و مجاهدان این راه هستند و اگر روزی فکر کنیم که نظام وامدار ما باشد آن روز آغاز ریزش‌هایمان خواهد بود.

رئیس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر گیلان کاخ‌نشینی را خیانت به امت اسلامی دانست و بیان کرد: کاخ متعلق به قیصران است از این رو کاخ و کاخ‌نشینی در نظام اسلامی جایگاهی ندارد.

مسئول ستاد کنگره 8 هزار شهید استان گیلان نیز در این دیدار از ساماندهی 700 نفر از راویان فتح در استان خبر داد و اظهار داشت: در حال حاضر 450 نفر از راویان مرد و 250 نفر از راویان زن در استان گیلان ساماندهی شدند.

سید غلامرضا امیری با اشاره به وجود 32 نفر استاد راوی از فرماندهان گردان و گروهان دوران دفاع مقدس در گیلان ابراز داشت: 368 نفر از راویان استان دارای مدرک درجه یک و 300 نفر از آنان نیز دارای مدرک درجه 2 هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار