خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین:
گردهمایی تبیین فرهنگ نهادی با حضور کلیه پایوران وسربازان رده درسپاه ناحیه آوج برگزار گردید.
کد خبر: ۹۲۰۷۹۱۵
|
۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین، گردهمایی تبیین فرهنگ نهادی با حضور کلیه پایوران وسربازان رده درسپاه ناحیه آوج برگزار گردید.


حجت الاسلام علی معبودی با اشاره به ابعاد شخصیتی سردار سلیمانی افزود:اخلاص در عمل ومجاهدت مخلصانه ایشان باعث شد که خداوند اینچنین دلها را به ایشان متوجه ساخت.


وی در ادامه گفت:سردار سلیمانی هم در دوره 8 سال دفاع مقدس و هم در میدان های منطقه علیه داعش در سوریه وعراق دائما در حال جهادت بود ودر پایان کار به شهادت رسید.


مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان تاکید کر:دوی در هر جا و هر عملیاتی حضور پیدا می کرد پیروز بود و افتخار برای اسلام و مسلمان به ارمغان می آورد. سردار دلها حاج قاسم سلیمانی، ایمانش توام با عمل صالح بود و این درجه از بندگی در برابر خداوند، جایگاه او را بالا برد و محبوب و عزیز همگان شد.


حجت الاسلام معبودی اضافه کرد: این شهید بزرگوار تربیت شده مکتبت حضرت علی (ع)، حضرت امام خمینی (ره ) و مقام معظم رهبری بود که توانست دشمنان را شکست دهد.


مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین به حضور گسترده مردم در مراسم تشییع جنازه این سردار برزگ اشاره و تصریح کرد: حاج قاسم سلیمانی هم بزرگوار و هم شکست ناپذیر بود و به همین خاطر بدست خبیث ترین شرور عالم به شهادت رسید.


وی در پایان گفت: شهادت حاج قاسم سلیمانی باعث شده محور مقاومت به پیروزی بزرگی دست یابد و آمریکایی ها از منطقه خارج شوند و سیلی کوچکی که سپاه در قدم اول به آمریکایی ها زد پوزه آنها را به خاک مالید و باعث فرارآمریکا از مناطق مورد هدف شد.


انتهای پیام/5002

ارسال نظرات
پر بیننده ها