خبرهای داغ:

تجدید میثاق بسیجیان هندیجان با سردار شهید سلیمانی

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه هندیجان از تجدید میثاقی دوباره بسیجیان ،آحاد مردم ، رزمندگان با سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ودیگر همرزمان شهیدش وشهدای مدافع حرم و سوگواری ایام فاطمیه(س) در شهرستان هندیجان خبرداد.
کد خبر: ۹۲۰۷۹۳۰
|
۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۴

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان ، مراسم سوگواری و تجدید میثاقی در هفتمین روز از شهادت سردار سرافراز اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی همزمان با ایام فاطمیه (س)با حضور امام جمعه ، فرمانده ناحیه سپاه و جمعی از رزمندگان و بسیجیان و آحاد مردم در یادمان شهدای گمنام هندیجان برگزار شد.

 حجت الاسلام والمسلمین یوسف نادری با تبریک و تسلیت شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و ایام فاطمیه شهادت حضرت فاطمه زهراس)اظهار کرد :سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نمونه ایی از الگو زندگی عاشورایی را به تمام عالم معرفی کرد و شهید حاج سلیمانی تنها یک رزمنده نبود بلکه یک تفکر و نجات بخش برای بشریت و انسان های آزادی خواه بود .

 وی افزود: کسانی که دل در گرو آرمان ها و ارزشهای انسانی بسته اند و وجدان بیدار آنها وبا فطرت های به پیوسته به دنبال حق و حقیقت می توانند در راه وروش زندگی شهید والامقام حاج قاسم سلیمانی جستجو نمایند .

 

وی بابیان ادامه راه شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی عزیز رفت و آسمانی شد اما روح مطهر او و شهدای بزرگوار و والامقام در بین همه ماها هستند و همواره دعاگوی جبهه مقاومت است و تا پیروزی نهایی اسلام بر کفر راه مقاومت و تفکر سردار شهید سلیمانی زنده است.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه هندیجان حجت الاسلام والمسلمین نادری عنوان کرد : سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در ۸سال دفاع مقدس با آن همه رشادت و ایثار و از خود گذشتگی ها با فرماندهی لشکر ۴۱ثارالله کرمان عرصه را بر دشمن تا دندان مسلح بعثی عراق تنگ کرده و جانانه در کنار همرزمان شهیدش از خاک میهن دفاع نمودند و یاد و خاطره شهید سردار سلیمانی هیچگاه فراموش نخواهند شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار