سید مرتضی علوی
سرباز وظیفه نمونه سپاه شهرستانس سامان:
محمد رضا قاسمی در گفتگو با خبرنگار بسیج گفت: جوانان سرباز باید قدر این موقعیت را بدانند و به چشم یک فرصت برای تربیت و پرورش روح و جسم و ارتقای بصیرت ، به آن نگاه کنند.
کد خبر: ۹۲۰۷۹۴۵
|
۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهار محال و بختیاری؛  سرباز وظیفه نمونه سپاه ناحیه سامان گفت:خدمت سربازی یک وظیفه و تکلیف شرعی و قانونی است، امروز به بركت خون شهدا و جانفشاني ایثارگران آحاد مردم در نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران در صلح و آرامش زندگي مي‌كنند.

محمدرضا قاسمی در ادامه با برشمردن محاسن و ويژگي هاي خاص دوران سربازي گفت: اين دوران يكي از شيرين ترين دوران زندگی هر جوان عاشق ميهن مي باشد و بايد تلاش كنيم از لحظه لحظه اين دوران ارزشمند استفاده كنيم.  

وی  خاطر نشان کرد : سربازان نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران مايه افتخار نظامند و اين به  خاطر خدمت صادقانه و بي ريا اين قشر زحمت كش نيروهاي مسلح براي اين آب و خاك است كه بعضی مواقع در سخت ترين شرايط خدمتي توانسته اند بر دشواري هاي دوري از خانواده و ساير مشكلات فائق آمده و باعث افتخار آفريني و دفاع از حريم ملي كشور شوند و امنيت را درمقابله با دشمنان و بدخواهان اين نظام مقدس براي كشور خود فراهم نمايند.   

قاسمی تصریح کرد: خدمت سربازي در نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران مايه مباهات است و همه ما از اينكه سربازي در راه خدمت به نظام و ولايت فقيه هستيم به خود افتخار مي كنيم.

این سرباز نمونه در پایان عنوان کرد: خدمت مقدس سربازی، فرصتی مغتنم برای نسل جوان  است، جوانان سرباز باید قدر این موقعیت را بدانند و به چشم یک فرصت برای تربیت و پرورش روح و جسم و ارتقای بصیرت به آن نگاه کنند .

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار