خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

خون سپهبد شهید سلیمانی فرهنگ پلید غرب را به زباله‌دان تاریخ می سپارد

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: خون شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی جایگاه رو به افول فرهنگ پلید غرب را به زباله دان تاریخ خواهد سپرد.
کد خبر: ۹۲۰۷۹۷۳
|
۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، در دیدار با دست اندرکاران برگزاری یادواره شهدای ورزشکار خراسان جنوبی گفت: اکنون که جهان مانند کف دست شده از هرگونه و هر نوع فسادی با ویران کردن زیرساخت‌ها، کُشت و کشتار، محاصره آب و نان و بیماری‌های گوناگون استفاده می‌شود که بدترین آنها تبلیغات روانی است.

وی عنوان کرد:  انسان به عنوان اشرف مخلوقات چنانچه در حوزه ورزش بتواند بر هوای نفس خود غلبه کند و انسان واقعی بماند؛ قهرمان است.

حجت الاسلام عبادی اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تاکنون با وجود دشمنی‌های سرسخت دشمنان، به حول و قوه الهی در 40 ساله اول درخشیده است؛ جمهوری اسلامی ایران در گام دوم انقلاب بسیاری از مسائل را یکسره خواهد کرد.

امام جمعه بیرجند افزود: دشمنان اسلام در به شهادت رساندن سردار سلیمانی اشتباه بزرگی را مرتکب شدند، دشمنان به این نکته توجه نداشتند که خطر شهید سلیمانی برای آنها از خطر سپهبد سلیمانی بیشتر است، چراکه از قطره قطره خون او سلیمانی ها پدید خواهند آمد.

وی ادامه داد: خون شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی جایگاه رو به افول فرهنگ پلید غرب را به زباله دان تاریخ خواهد سپرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها