خبرهای داغ:
نماینده ولی‌فقیه در خوزستان بیان کرد:

مسؤولان در خدمت به مردم «شهید قاسم سلیمانی» را الگوی خود قرار دهند

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان گفت: مسؤولان در خدمت به مردم و رفع مشکلات آنها شهید قاسم سلیمانی را الگوی خود قرار دهند.
کد خبر: ۹۲۰۷۹۷۴
|
۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از اهواز، حجت‌الاسلام سید عبدالنبی موسوی‌فرد در آئین گرامیداشت شهیدان قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس در مسجد امام علی(ع) روستای ابوبقال، اظهار کرد: محبت شهید حاج قاسم سلیمانی در دل تمام مردم با سلیقه‌های مختلف بود و در تشییع این شهید مراسم و حضور باشکوهی برگزار شد.

وی عنوان کرد: حاج قاسم سلیمانی خادم به تمام معنای مردم بود و مردم نیز قدردان ایشان بودند و به همین علت همه در آئین تشییع وی گریان بودند.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان سردار سلیمانی با اخلاص بود، گفت: مهمترین ویژگی اعمال صالح، اخلاص است و کسی که خالص و برای خدا باشد، محبتش در دل مردم فراگیر می‌شود.

موسوی‌فرد عنوان کرد: مردم ایران مردم شریف، عزیز و قدردانی هستند و نسبت به مسؤولان خادم خود علاقه می‌ورزند و به همین علت است که نسبت به شهید حاج قاسم سلیمانی علاقه در دل مردم موج می‌زند.

وی ادامه داد: مسؤولان باید شهید قاسم سلیمانی را الگوی خود قرار دهند و به مردم متواضعانه خدمت و مشکلات آنها را حل و رفع کنند، در خوزستان مشکلات زیاد و فراوانی وجود دارد بر همین اساس باید مسؤولان شب و روز نداشته باشند.

امام جمعه اهواز گفت: عزت، شرافت، بزرگی، اقتدار و اوج امروز ملت ایران و منطقه مرهون حماسه‌ها و افتخارآفرینی‌های شهیدان از جمله شهیدان قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار