خبرهای داغ:
معاون اجرایی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین

انقلاب ما در تمام عرصه ها نیاز به جهادگر دارد/هدف از جهاد، تعالی بخشی جایگاه انسانی است

سرهنگ برین عنوان کرد: انقلاب ما در عرصه های مختلف نیاز به مجاهد دارد که این جهاد می تواند در جبهه ها و یا عرصه های خدمت و جهاد در کشور باشد.
کد خبر: ۹۲۰۷۹۸۳
|
۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، اجلاس عمومی مجمع جهادگران استان قزوین صبح امروز با حضور آیت اله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان، سرهنگ حمزه برین معاون اجرایی سپاه استان، سرهنگ مهدی صاق پور مسوول بسیج سازندگی سپاه استان، سرهنگ شیخ حسنی فرمانده سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع)، نمایندگان ولی فقیه در سپاه ناحیه قزوین و سپاه شهرستان البرز و جهادگران عرصه سازندگی برگزار شد.

سرهنگ برین در این مراسم بیان کرد: امروز همه کسانی که با اسم سردار سلیمانی آشنا هستند می دانند اگر قلیان و تحولی در قلوب مومنین اتفاق افتاد و بی سابقه ترین تجمعات پس از رحلت امام راحل بود، دلیلی جز این ندارد که مردم با چهره ای آشنا شدند که این چهره با تمام وجود و با جان و مال خود برای اعتلای انقلاب با فرهنگ جهادی پا به میدان گذاشته بود.

وی گفت: انقلاب اسلامی و بسیج این توفیق را دارد که در اذهان مردم کشور و دنیا نمونه های فراوانی از مدل مدیریت جهادی را به نمایش گذاشته است و هرچقدر هم این مدل به سمت مدل های مدیریت مردمی با تکیه بر توان مردمی حرکت کند، اثرگذارتر است.

معاون اجرایی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اظهار کرد: در مسیر تکاملی انقلاب باید بدانیم با چه هدفی در کجای انقلاب ایستاده ایم و اگر هدف گذاری خوبی انجام نشود فعالیت های ما مقطعی و کم اثر خواهد بود.

سرهنگ برین عنوان کرد: جهادگران در مسیری که امام راحل هدف گذاری کرده بودند قرار گرفته اند و ما در این انقلاب متوقف به تامین نیازهای مردم نیستیم بلکه تعالی بخشی جایگاه انسان ها هدف ماست که نیاز به برنامه ریزی دقیق بوده و با مدیریت جهادی امکان پذیر است.

وی با اشاره به شخصیت جهادی شهید سردار سلیمانی افزود: در خصوص شهید سلیمانی باید گفت فردی مواجه هستیم که بر این باور دارد که با تلاش و مجاهده و عدم خستگی و ایمان و اعتقاد به راهش به تعالی انسانی دست یافته. شهید سلیمانی دو ویژگی برجسته داشتند که برای کار و فعالیت خود شب و روز نمی شناختند و پس از 41 سال خدمت به عنوان سرباز و جهادگر در صحنه ها حاضر می شوند و در این راه در تبعیت و اطلاعت پذیری از رهبری و یقین به وجود دشمن برای انقلاب، تردید نداشت که این دو شاخصه اهدافی است که در راه جبهه مقاومت وجود دارد.

معاون اجرایی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین تصریح کرد: انقلاب ما در عرصه های مختلف نیاز به مجاهد دارد که این جهاد می تواند در جبهه ها و یا عرصه های خدمت و جهاد در کشور باشد. باید یقین داشته باشیم که انقلاب دشمن دارد.

سرهنگ برین گفت: حضور ملت بصیر و باغیرت در مراسم شهادت سردار سلیمانی موجب شد آمریکا بداند ولو با وجود نفوذی های مرعوب در کشور، ملت همیشه آماده میدان هستند.از همین رو گروه های جهادی باید برنامه داشته باشند و برای تهدیدات دشمن در تمام عرصه ها هدفمند عمل کنند.

 

1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار