خبرهای داغ:
در دیدار فرمانده سپاه اصفهان با خانواده شهید امیر اشرفی مطرح شد:
پدر امیر اشرفی گفت: آخرین جمله او بعد از خداحافظی این بود که اگر جنگ شد من بر می گردم و در آن کشور نمی مانم؛ من خودم پسرم را به فرودگاه بردم.
کد خبر: ۹۲۰۸۰۲۰
|
۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، سردار مجتبی فدا، فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) روز گذشته به دیدار خانواده امیر اشرفی، از شهدای حادثه هواپیمای اوکراین رفت.

حجت‌الاسلام و المسلمین رحمت اله صادقی و سردار مجتبی فدا در این دیدار ضمن تسلیت به بازماندگان این حادثه برای خانواده این شهید گرانقدر از خداوند متعال طلب صبر و مغفرت کردند و با اعضای خانواده این شهید بزرگوار ابراز همدری کردند.

سردار مجتبی فدا در این دیدار ابراز امیدواری کرد تا ابعاد این سانحه که مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز بوده است از سوی سازمان قضایی نیروهای مسلح مشخص شود و همه تلاش سپاه پاسداران بر این است که مردم در آرامش و رفاه زندگی کنند و از همه ظرفیت‌های خود در این راه استفاده می‌کند.

پدر امیر اشرفی در این دیدار گفت: او دانشجوی دکترای مهندسی مکانیک بود، کارشناسی را صنعتی اصفهان و کارشناسی ارشد را در دانشگاه شریف گذراند.

وی ادامه داد: در این سه سال که مشغول تحصیل در دوره دکترا بود دو بار به پیاده روی اربعین رفت؛ یک بار با ما و یک بار هم با خانواده همسرش به این سفر مشرف شد. امیر دبیر انجمن اسلامی سوئیس بود؛ در زوریخ یک مرکز اسلامی وجود دارد و امیر در آن جا فعالیت داشت.

پدر این دانشجو افزود: امیر از هفته قبل از سفر می گفت حتما باید به سفر مشهد بروم، ما هم در کنار او توفیق پیدا کردیم به زیارت امام رضا(ع) رفتیم.

وی گفت: پسرم قبل از این که برود برای مراسم سردار سلیمانی به تهران رفت و برگشت؛ آخرین جمله او بعد از خداحافظی این بود که اگر جنگ شد من بر می گردم و در آن کشور نمی مانم؛ من خودم پسرم را به فرودگاه بردم.

پدر امیر اشرفی افزود: امیر لحظه شماری می کرد که درسش تمام شود و برای کار به ایران برگردد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها