خبرهای داغ:
سردار غیاثی گفت: آمران امر به معروف و ناهیان از منکر چه در سطح جامعه و چه در دستگاه‌های مختلف باید مورد حمایت مسئولان و مدیران دستگاه‌ها بخصوص قوه قضائیه قرار داشته باشند.
کد خبر: ۹۲۰۸۰۳۷
|
۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سردار سید هاشم غیاثی در دیدار با سردار رهام بخش حبیبی فرمانده انتظامی و حجت الاسلام موسوی رییس کل دادگستری استان فارس با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر دو شرط اصلی برای تحقق جامعۀ اسلامی هستند، گفت: اگر این دو فریضۀ مهم بعنوان الگوی رفتاری مورد توجه آحاد جامعه و مسئولان قرار بگیرند شاهد کاهش محسوس بسیاری از آسیب های اجتماعی و اخلاقی در سطح جامعه خواهیم بود.

وی با بیان اینکه حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر رسالت مهم مسئولان است، گفت: احیای این فرائض مهم نه تنها در سطح جامعه اثرگذار خواهد بود بلکه فرآیندهای اداری را در نهادها و سازمان های مختلف از خطا و اشتباه مصون کردهو تخلفات اداری را کاهش می دهد.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر در قانون پیش بینی شده است، گفت: آمران به معروف و ناهیان از منکر چه در سطح جامعه و چه در دستگاه های مختلف باید مورد حمایت مسئولان و مدیران بخصوص قوه قضائیه قرار داشته باشند.

وی با بیان اینکه سپاه، بسیج، نیروی انتظامی و قوه قضائیه در خط مُقدم دفاع از انقلاب اسلامی نقش آفرینی می کنند، گفت: انسجام، هم افزایی و تعامل هر چه بیشتر نیروهای مومن و متعهد یک مولفۀ مهم در دفاع از انقلاب اسلامی است که باید مورد توجه همه نیروهای انقلابی قرار بگیرد.

سردار غیاثی افزود: مجموعۀ قضائی استان بویژه ریاست محترم دادگستری فارس، دادستان محترم مرکز استان و قضات محترم مرتبط با این حوزه، تلاش های موثری در این زمینه داشته اند که از آن ها تشکر می کنیم.

فرمانده سپاه فجر تاکید کرد: امنیت مردم و کشور خط قرمز نیروهای مسلح و دستگاه قضایی است و برای حفظ امنیت پایدار در استان فارس از هیچ اقدامی چشم پوشی نخواهیم کرد.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه هماهنگی بسیار خوبی بین سپاه، بسیج و نیروی انتظامی در راستای حفظ امنیت پایدار  در استان فارس وجود دارد، گفت: امروز جنگ نرم فرهنگی اذهان نسل جوان و نوجوان کشور را هدف گرفته و دشمنان انقلاب اسلامی توطئه های خود را در بستر تهاجم فرهنگی برنامه ریزی کرده اند.

به گزارش بسیج، سرهنگ پاسدار اسماعیل قزلسفلی در حاشیه این دیدار با بیان اینکه معاونت اجتماعی سپاه فجر با همراهی نیروی انتظامی و دادگستری فارس یک قرارگاه مشترک برای احیای فرائض امر به معروف و نهی از منکر در جامعه و حمایت از آمران به معروف تشکیل داده است، گفت: هدف اصلی از تشکیل این قرارگاه ارائه راهکارهای عملی، پیگیری و ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه و تلاش هدفمند در راستای کاهش آسیب های اجتماعی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها