مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان خبر داد؛
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: 10 هزار بسته مواد غذایی امدادی مورد نیاز از این استان به هموطنان سیل زده سیستان و بلوچستان ارسال شد.
کد خبر: ۹۲۰۸۰۴۵
|
۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج؛شهرام میرزایی اظهار کرد: با توجه به بارندگی های اخیر و وقوع سیل در سیستان و بلوچستان نخستین محموله از مواد غذایی و اقلام مورد نیاز از استان زنجان به این هموطنان ارسال شد.

وی تاکید کرد: در حال حاضر همه نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان در آماده باش هستند تا در صورت نیاز به مناطق سیل زده کشور برای امدادرسانی و ارائه خدمات امدادی اعزام شوند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: طغیان رودخانه‌های فصلی و زیرآب رفتن بسیاری از شهرستان‌های استان سیستان و بلوچستان بسیاری از هموطنان ناچار به خروج از منازل مسکونی خود و زندگی در اردوگاه‌های اسکان اضطراری شده‌اند.

میرزایی خاطرنشان کرد: به منظور تامین نیازهای مردم آسیب‌دیده از سیل، جمعیت هلال‌احمر استان سیستان و بلوچستان اقدام به جمع‌آوری کمک‌های نقدی مردم نوعدوست کشورمان برای هموطنان خود در این مناطق کرده است.

وی تاکید کرد: هموطنان برای کمک به سیل زدگان سیستان و بلوچستان می‌توانند #۵۴*۱۱۲* را شماره گیری کرده یا از طریق شماره حساب ۵۲۶۳۶۳۶۳۵۳ نزد بانک ملت شعبه امام علی(ع) به نام کمک‌های خیرین اقدام کنند.
ارسال نظرات