خبرهای داغ:
معتضدی مدیر کل تولیدات رسانه‌ای بسیج سازمان صداوسیما عنوان کرد:
معتضدی گفت: در دهمین جشنواره قیلم مردمی عمار 19 اثر از تولیدات بسیج سازمان صدا و سیما ارائه شد و در آیین اختتامیه این جشنواره ار 5 اثر تولیدی توسط این سازمان تقدیر شد.
کد خبر: ۹۲۰۸۰۴۷
|
۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، سینا معتضدی،  مدیركل تولیدات رسانه‌ای بسیج سازمان صدا و سیما  گفت: دهمین دوره جشنواره فیلم مردمی عمار پذیرای 19 اثر از تولیدات بسیج سازمان صدا و سیما در بخش‌های نماهنگ، برنامه تلویزیونی، جنگ نرم، حافظه ملی، بیداری اسلامی و جهانی، پایش و پالایش اجتماعی، پویانمایی و داستانی کوتاه و نیمه بلند بود که در آیین اختتامیه این جشنواره از 5 اثر تولیدی توسط این سازمان تقدیر شد.
معتضدی افزود: هیئت داوران بخش تلویزیونی دهمین جشنواره عمار لوح تقدیر این بخش را به علت پژوهش قوی و مناسب، فرم متناسب در مستندهای تاریخی، استفاده مناسب از آرشیو، گفتگوی چالشی و دکور مناسب به برنامه تلویزیونی سرچشمه، محصول گروه برنامه‌های تلویزیونی بسیج صدا و سیما به تهیه کنندگی امیر علی آبادی اهدا کردند. این برنامه هر هفته روزهای شنبه ساعت 19 از شبکه 5 و روزهای پنجشنبه ساعت 19 از شبکه چهار پخش می‌شود.
مدیركل تولیدات رسانه‌ای بسیج سازمان صدا و سیما در ادامه بیان کرد: در بخش کوتاه پویانمایی به علت تکنیک زیبا و خلاقانه و نگاه بی پرده به مسئله همبستگی ملی، لوح افتخار این بخش به اثر جهاد همبستگی ملی، محصول گروه موشن گرافیک بسیج صدا و سیما به کارگردانی مشترک صادق شهربانویی و سیداحمد موسویان رسید. این اثر استاپ موشن همزمان با وقوع سیل در برخی از استانهای کشور تولید شد و مورد استقبال بینندگان قرار گرفت .
وی افزود: هیئت داوران بخش‌های مستند و جنگ نرم این جشنواره، لوح افتخار ویژه خود را به دلیل پژوهش عمیق و انتخاب سوژه ضد آمریکایی، به مستند پایان بازی محصول گروه مستند بسیج صدا و سیما به تهیه کنندگی سید حامد قاسمی اهدا کرد.
معتضدی افزود: همچنین جایزه ویژه مرگ بر آمریکا دهمین دوره جشنواره فیلم عمار نیز به مستند پایان بازی رسید.
مدیركل تولیدات رسانه‌ای بسیج سازمان صدا و سیما با اشاره به دریافت فانوس بخش داستانی کوتاه و نیمه بلند دهمین جشنوراه عمار توسط اثر آب هرگز نمی‌میرد، بیان کرد: فانوس بخش داستانی کوتاه و نیمه بلند این جشنواره به دلیل استفاده از فرم خوش ساخت برای معرفی کتاب دفاع مقدس به اثر داستانی کوتاه آب هرگز نمی‌میرد به تهیه کنندگی محمدجواد موحد محصول گروه فیلم و سریال بسیج صدا و سیما به اهدا شد.
وی تصریح کرد: فیلم کوتاه آب هرگز نمی‌میرد همزمان با پویش کتاب آب هرگز نمی‌میرد نوشته حمید حسام تولید و از شبکه‌های مختلف تلویزیون پخش شد.
متتضدی در ادامه تصریح کرد: دریافت 5 جایزه از دهمین دوره جشنواره عمار پیش از این برای تولیدات بسیج صدا و سیما تکرار نشده بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها