مسئول سازمان بسیج مساجد و محلات سپاه استان البرز در گفتگو با «بسیج»؛

نخستین جشنواره پایگاه های اسوه مساجد در البرز برگزار می‌شود

مسئول سازمان بسیج مساجد و محلات سپاه استان البرز با اشاره به برپایی نخستین جشنواره و نمایشگاه پایگاه های اسوه مساجد در البرز، گفت: دستاوردهای پایگاه مساجد و محلات به نمایش گذاشته می شود.
کد خبر: ۹۲۰۸۰۵۱
|
۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۱

به گزارش سرویس مساجد و محلات خبرگزاری بسیج از کرج ، حجت الاسلام ناصر مظلوم با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره و نمایشگاه پایگاه‌های اسوه مساجد در البرز، اظهار کرد: در این جشنواره دستاوردهای بسیج در مساجد و محلات استان البرز به نمایشگاه گذاشته می‌شود.

نخستین جشنواره ونمایشگاه پایگاه های اسوه مساجد در البرز برپا می شود

مسئول سازمان بسیج مساجد و محلات سپاه امام حسن مجتبی (ع) در ادامه با اشاره برگزاری این جشنواره و نمایشگاه ها در سطح پایگاه ها و نواحی سپاه استان، گفت: این جشنواره 28 دی ماه سال جاری در حسینیه کریم اهل بیت (ع) سپاه استان البرز برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری این نمایشگاه را ارتقای سطح فرهنگی و بصیرتی و فعالیت‌های بسیج در پایگاه‌ها و رونق پایگاه‌ها عنوان و تصریح کرد: در این نمایشگاه دستاوردهای پایگاه بسیج استان البرز به نمایش گذاشته شد.

نخستین جشنواره ونمایشگاه پایگاه های اسوه مساجد در البرز برپا می شود

حجت الاسلام مظلوم با بیان اینکه هر چیزی که سبب رونق و پویایی مساجد شود در این نمایشگاه به نمایش گذاشته‌ شد، بیان کرد: تجلیل از پایگاه‌های برتر برادران و خواهران در طرح اسوه، ارائه دستاوردهای پایگاه‌های برتر در نمایشگاه، انتقال تجربیات و نمونه‌های موفق و تجلیل از شرکت‌کنندگان برتر نخستین مسابقه سوگواره عکس عاشورایی بخش‌هایی از این جشنواره است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار