خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج مستضعفین در راستای سیاست خدمت رسانی به هموطنان عزیزمان ضمن همدردی با مردم سیل زده ی سیستان و بلوچستان عصر امروز به این مناطق سفر می کند.
کد خبر: ۹۲۰۸۰۵۹
|
۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۱

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج، رئیس سازمان بسیج مستضعفین در راستای سیاست خدمت رسانی به هموطنان عزیزمان  ضمن همدردی با مردم سیل زده ی سیستان و بلوچستان آماده عزیمت به این مناطق است.بنابراین گزارش سردار غلامرضا سلیمانی، رییس سازمان بسیج مستضعفین در کنار مردم رنج دیده ی سیستان و بلوچستان همراه با جمعی از گروه های جهادی به این مناطق عزیمت کرده تا مرهمی بر مشکلات آنها بوده و دستورات لازم ر ا صادر می کند.

شایان ذکر است؛ سیستان و بلوچستان یکی از ۲۶ استانی است که در کشور هم اکنون گرفتار مشکلات زمستانی همچون بارش­های سنگین و سیل هستند. سیلی که از بارش های قوی‌ترین سامانه بارشی سال جدید رخ داد و با وجود پایان یافتن بارش ها هنوز تبعات آن ادامه دارد. حجم خسارات آن قدر زیاد است که هم اکنون بیش‌از سه هزار و ۵۰۰ نفر در حال امدادرسانی به سیلزدگان سیستان و بلوچستان هستند.

بیش‌از یک شبانه روز از پایان یافتنن بارندگی‌­ها می گذرد اما حجم سیلاب سرگردان در مناطق سیل زده به قدری زیاد است که در برخی نقاط تنها از طریق هوایی می توان امداد رسانی کرد. این درحالی است که پیش بینی های هواشناسی حکایت از شروع فعالیت سامانه بارشی جدید در مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان دارد و آمادگی دو چندان نیروهای امدادی در کمک رسانی به سیل زدگان و ارسال کمکهای مردمی را می طلبد. همچنین تحمل بارش­های جدید همراه با سرمای هوا برای مردمی که خانه و کاشانه خود را از دست داده­ اند بسیار سخت است.

گفتنی است روز گذشته رهبر انقلاب با صدور پیامی از مسئولان دولتی و مردم خواستند که هرچه زودتر به کمک سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان بشتابند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها