ریاست سازمان بسیج جامعه پزشکی استان البرز در گفتگو با «بسیج»؛
ریاست سازمان بسیج جامعه پزشکی استان البرز از برپایی ایستگاه ویزیت رایگان پزشک در مسجد المهدی (عج) مشکین دشت خبر داد.
کد خبر: ۹۲۰۸۰۶۵
|
۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، دکتر علی جمال محمدی رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان البرز در گفتگو با خبرگزاری بسیج اظهار داشت: با حضور پزشک، ماما، کارشناسان پرستاری، بهداشت و فوریت های پزشکی، خدمات پزشکی و تست قندخون و فشارخون و آموزش های لازم درخصوص بیماری های فشارخون و دیابت توسط کارشناسان پرستاری، بهداشت و فوریت های پزشکی و ویزیت و معالجه رایگان پزشکی توسط پزشک حاضر در برنامه به مردم شریف شرکت کننده در مسجد المهدی (عج) ارائه شد.

برپایی ایستگاه ویزیت رایگان پزشک در مسجد المهدی (عج) مشکین دشت

ریاست سازمان بسیج جامعه پزشکی استان البرز گفت: با همکاری کانون بسیج جامعه پزشکی شبکه بهداشت و درمان شهرستان فردیس، دانشگاه علوم پزشکی البرز و حوزه بسیج ۳۲۱ شهید باهنر توانستیم نزدیک به ۱۲۶ نفر از مردم را به صورت رایگان ویزیت و معالجه نمائیم.

دکتر علی جمال محمدی افزود: در این برنامه کارشناسان به انجام تست قندخون و فشارخون رایگان و پزشک به انجام ویزیت رایگان پزشکی مراجعه کنندگان پرداختند و مشاوره های لازم به این عزیزان داده شد.

وی ادامه داد : در این برنامه به صورت رایگان از مراجعه کنندگان تست قند و فشارخون انجام شد و آموزش های لازم درخصوص بیماری های دیابت و فشارخون داده شد.

برپایی ایستگاه ویزیت رایگان پزشک در مسجد المهدی (عج) مشکین دشت

ریاست سازمان بسیج جامعه پزشکی استان البرز تصریح کرد: خوشبختانه عموم مراجعه کنندگان از برگزاری این برنامه رضایت کامل داشتند.

برپایی ایستگاه ویزیت رایگان پزشک در مسجد المهدی (عج) مشکین دشت

دکتر علی جمال محمدی در پایان خاطر نشان کرد: از کانون بسیج جامعه پزشکی شبکه بهداشت و درمان شهرستان فردیس، دانشگاه علوم پزشکی البرز، حوزه ۳۲۱ شهید باهنر و تمام کسانی که به نوعی با کمک و تلاش خود، سازمان بسیج جامعه پزشکی استان البرز را در برگزاری هرچه بهتر این برنامه یاری کردند تشکر می نمایم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها