رئیس بسیج فرهنگیان استان البرز:

نیروهای سپاه قدرتمندانه در مقابل دشمنان ایستادند

رئیس بسیج فرهنگیان استان البرز گفت: نیروهای سپاه قدرتمندانه در مقابل دشمنان ایستادند و در این راه شهدای بسیاری را تقدیم کردند.
کد خبر: ۹۲۰۸۰۸۹
|
۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، رییس بسیج فرهنگیان البرز با اشاره به اینکه سخن گفتن سردار امیرعلی حاجی‌زاده، فرمانده هوافضای سپاه برای تشریح جزئیات حادثه و اشتباه صورت گرفته نشان از تعهد وی در مقابل ملت ایران دارد، یادآورشد: زیر پا گذاشتن مصالح و منافع سیاسی به خاطر صداقت با مردم ستودنی است.

مجتبی آمرکاشی یادآورشد: سردار حاجی زاده با شجاعت خطای انسانی را پذیرفت و به خاطر این اشتباه از مردم عذرخواهی کرد.

وی تصریح کرد: طبق قانون اساسی جمهوری اسلامی سپاه  سه وظیفه حفظ استقلال و تمامیت ارضی کشور، حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران با تمام وجود و تشکل نیروهای مردمی بسیج برای حفظ دستاوردهای انقلاب و مسائل فرهنگی را برعهده دارد.

وی با بیان اینکه سپاه طی ۴۰ سال تمام وظایف و رسالت خود را به خوبی انجام داده است، اضافه کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی غائله‌هایی در نقاط مختلف کشور ایجاد شد و منافق قریب ۱۷ هزار نفر ازهموطنانمان را طی این سال‌ها ترور کردند.

رییس بسیج فرهنگیان استان البرز ادامه داد: نیروهای سپاه قدرتمندانه در مقابل دشمنان ایستادند و در این راه شهدای بسیاری را تقدیم کردند.

فرشته فهمیده اظهار داشت: به منظورحمایت از سپاهیان اسلام  برنامه های فرهنگی مختلفی در مدارس البرز اجرایی شده است. مجموعه فرهنگیان ودانش آموزان استان البرز اقدام کینه توزانه  دشمنان اسلامی علیه سپاه را محکوم می کنند.

وی یادآورشد: دشمنان نظام با این اقدامات نابخردانه قصد تهدید و تحقیر سپاه و نظام اسلامی را دارند که با همدلی همه گروه ها باید تهدید ها  را  به فرصت  تبدیل کرد.

فهمیده بیان داشت : با بصیرت، ولایتمداری وهوشیاری مردم ایران اسلامی امروزه شاهد تحقیر آمریکا وهمراهانش در مقابل همدلی مردم و مسوولان هستیم.

وی به حضور فرهنگیان و دانش آموزان درعرصه های مختلف انقلاب اشاره و اضافه کرد:  حدود ۲۵درصد از شهدای انقلاب از جامعه دانش آموزی و فرهنگی هستند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز تصریح کرد: دشمنان نظام چون مشاهده می کنند سپاه در کنار مردم ودیگر نیروها حماسه ایجاد می کند در اندیشه تحقیر آن هستند ولی کورخوانده اند.

وی ادامه داد: انقلاب ما به مرحله فتح قله ها رسیده و دشمنان از هر فرصتی برای تخریب وتحقیر آن استفاده می کنند.

فهمیده تاکید کرد: مجموعه آموزش وپرورش استان با حضور خود در سپاه پاسداران همدلی وهمراهی خود را مانند همیشه به اثبات رساندند واین حضور مدیرکل ومجموعه آموزش وپرورش مایه دلگرمی پاسداران است.

در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، دانش آموزان البرزی ملبس به لباس بسیجی شدند و پرچم پرافتخار ایران را در مدارس به اهتزاز درآوردند و اقدام دولتمردان آمریکا در قبال سپاه را محکوم کردند.

دانش آموزان و فرهنگیان البرز با برپایی یادمان شهدا باردیگربا آرمان های امام راحل، شهدا و ولایت تجدید میثاق کردند.

همچنین کمپین حمایت از سردار حاجی زاده  و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با عنوان " معلمین قدردان سردار حاجی زاده و سپاه " هستند در البرز  فعال شده است.

در این اقدام فرهنگی - حمایتی فرهنگیان در فضای مجازی اعلام کردند که زحمات سپاه و سردار حاجی زاده فراموش نشدنی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار