مدرسه محیطی برای زندگی دانش آموزان و‌ کسب تجربه

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان شاهرود گفت: مدرسه محیطی برای زندگی دانش آموزان است؛ یعنی در آن زندگی را تجربه، سختی‌ها و خوبی هایش را؛ تا آن را دوست داشته و البته برای آینده و فردا هم آماده شوند.
کد خبر: ۹۲۰۸۰۹۰
|
۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، شورای دانش آموزی دبستان دهخدا به اتفاق مدیر و معاون این مدرسه با معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان شاهرود دیدار و گفتگو کردند.
در این دیدار سیدمحمد موسوی جلسه را پرسش و پاسخی و دو طرفه اداره کردند.
معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان شاهرود از دانش آموزان پرسید:مدرسه را دوست دارید! اگه بگویند فردا تعطیل است خوشحال می‌شوید؟ و بچه‌ها از دل گفتند نه!
وی از آن‌ها سوال کرد: بچه‌ها چقدر برای کار شورا حقوق می‌گیرید؟ که آن‌ها در پاسخ گفتند: ما برای خدمتی که می‌کنیم چیزی نمی‌خواهیم! معلم‌ها و بچه‌ها پشتوانه ما هستند! و به ما کمک می‌کنند و این خودش بهترین پاداش ما هست.
در مقابل اعضای شورا پرسیدند: مدرسه خوب و آموزش و پرورش مدنظر شما چیست؟
موسوی گفت: ما می‌خواهیم مدرسه محیطی برای زندگی شما باشد؛ یعنی در آن زندگی را تجربه کنید سختی‌ها و خوبی هایش را؛ تا آن را دوست داشته باشید و البته برای آینده و فردا هم آماده شوید!
مدیر آموزش و پرورش شهرستان شاهرود پرسید: چه انتظاری از مدیر ومعلم‌ها دارید؟
دانش آموزان پاسخ دادند: بیایند بین بچه ها! گاهی با ما بازی کنند، به خصوص در بازی‌های بومی محلی که ما خیلی دوست داریم!
در این نشست که موسوی به تشریح برنامه‌های آموزش و پرورش در ابعاد مختلف پرداخت، بچه‌ها هم برای دانش آموزان طرح‌هایی داشتند از برگزاری جشن تولد‌های فصلی برای دوستانشان گرفته (مثل جشن تولد پاییزی‌ها، زمستونی ها) تا توسعه کتابخانه و کمک به برگزاری مراسم مدرسه!
موسوی در این نشست تاکید کرد: چهره امیدوار، با نشاط و جستجوگر شما، نشان از آموزش و پرورشی فعال و پرتلاش دارد! شخصا به عنوان یک معلم؛ از دیدن دانش آموزانی، چون شما احساس غرور می‌کنم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار