خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی گفت: شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی ماهیت پلید ایادی استکبار جهانی را مشخص کرد.
کد خبر: ۹۲۰۸۱۰۶
|
۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از ماکو، سردار سرتیپ دوم پاسدار حبیب شهسواری در همایش مرزنشینان، وحدت و امنیت پایدار که در ماکو ترتیب یافت، اظهار کرد: سردار سلیمانی مقاومت و ایستادگی را به یک وظیفه تبدیل کرد؛ این سردار غیور با جهاد خود ثابت کرد می‌توان با کمترین امکانات و با تکیه بر ایمان در مقابل استکبار ایستاد و به موفقیت رسید.

وی ادامه داد: آمریکا و انگلیس همواره سعی داشته‌اند چهره‌های شاخص ایران و انقلاب را از بین ببرند که سردار سلیمانی نمونه بارز این هدف شوم است و آمریکا با انجام این کار بزرگ‌ترین اشتباه استراتژیکی خود را مرتکب شده است.

این مسوول خاطرنشان کرد: لازمه ماندگاری شهدای انقلاب اسلامی بازگو کردن مظلومیت و اوج رشادت و ایثارگری این افراد است؛ شهدایی که با سردار سلیمانی به شهادت رسیدند جزو مظلوم‌ترین و‌ گمنام‌ترین افراد در جامعه بودند که باید توسط اصحاب رسانه این مظلومیت بازگو شده و در مسیر رسیدن به اهداف این شهیدان یعنی رسیدن به آزادی و بیرون کردن استکبار از منطقه تلاش شود.

وی با اشاره به از بین رفتن هیمنه آمریکا در منطقه، بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران به دنبال کشتار در پایگاه عین الاسد نبوده هرچند تعداد بسیاری زیادی از نیروهای آمریکایی کشته شدند ولی اگر این اتفاق هم نیفتاده باشد، با حمله ایران به این پایگاه، اقتدار و هیمنه آمریکا در دنیا از بین رفته است.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی اضافه کرد: یکی از اهداف آمریکا نابودی فرهنگ کشورهای مختلف است؛ به طوری که آمریکا به هر کشوری وارد شده، فرهنگ و تاریخ آن کشور را از بین برده است تا بتواند برنامه‌های خود را اجرایی کند.

انتهای پیام

ارسال نظرات