فرمانده سپاه شهرستان چابهار گفت: 26 گروه جهادی در کنار گردان های بیت المقدس و بسیجیان به 300 روستای سیل زده شهرستان چابهار خدمت رسانی می کنند.
کد خبر: ۹۲۰۸۱۰۸
|
۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۰
سرهنگ پاسدار محمد علی پوراحمدیان، فرمانده سپاه شهرستان چابهار در گفتگو با خبرنگار بسیج در چابهار با اشاره به این مطلب که از ابتدایی که اداره هواشناسی اعلام کرد که شرایط جوی در منطقه چابهار نامساعد می باشد، بلافاصله تمامی حوزه های مقاومت بسیج پایگاه های مقاومت بسیج و گردان های بیت المقدس در راستای آماده باش به روستاهای محروم هشدار و اعلام آمادگی لازم جهت مواجهه با سیل را دادند.

وی افزود: بر اساس اعلام آمادگی از قبل، مردم روستاهای درگیر آمادگی کامل برای تخلیه منازل خود را داشتند، تا دچار مشکل نشوند.

سرهنگ پوراحمدیان تصریح کرد: به محض بارندگی کارکنان سپاه شهرستانی چابهار، فرماندهان حوزه ها، پایگاه های مقاومت، گروههای جهادی و گردان های بیت المقدس در مناطق سیل زده و روستا ها حضور پیدا کردند.

فرمانده سپاه شهرستان چابهار با اشاره به این مطلب که علاوه بر حضور بسیجیان و گردانهای بیت المقدس26 گروه جهادی در راستای خدمت رسانی به سیل زدگان در روستاهای درگیر سیل فعالیت داشته اند، بیان کرد: تعداد 300 روستا در شهرستان چابهار درگیر سیل شده اند که امکان هیچ گونه ترددی وجود ندارد.

این مسئول ادامه داد: جهت رسیدگی به مشکلات سیل زدگان و خدمت رسانی به آنها کار به دو صورت هوایی با بالگرد و زمینی با قایق انجام شده است.

وی افزود:از ساعات اولیه بروز سیل در روستاهای شهرستان چابهار خدمت رسانی با حضور پاسداران، بسیجیان، گران های بیت المقدس و گروههای جهادی انجام و ارزاق مورد نیاز بین آسیب دیدگان و سیل زدگان توزیع شده است.

سرهنگ پور احمدیان با بیان این مطلب که در شب اول وقوع حادثه با درخواست قایق مردم را جابجا شدند و روز بعد هم با درخواست هلیکوپتر خدمات و جابجایی به مردم ارائه شده است.

وی گفت: کمک های اولیه ای که برای رفع نیازهای سیل زدگان احصا شد آب معدنی، نان، کنسروجات، پتو، وسایل گرمایشی از قبیل لباس و بخاری و.. بوده است، که فراهم و بین آنها توزیع شده است و این خدمات و کمک رسانی هنوز هم ادامه دارد.

این مسئول با توجه به عدم تردد با خودرو در روستاهای سیل زده ادامه داد: ادامه خدمت رسانی به سیل زدگان در این 300 روستا از طریق بالگرد انجام و آنها جابجا می شوند که در این راستا همه بسیج شده و تمامی فرماندهان حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان خطر را با جان و دل خریده و پای کار بوده و هستند.
ارسال نظرات