شهادت سردار سلیمانی ماهیت اصلی و انقلابی مردم را نمایان کرد

فرمانده سپاه لرستان گفت: با شهادت سردار سلیمانی ماهیت اصلی و انقلابی مردم ما بار دیگر ظهور پیدا کرد قریب به ۵۰ میلیون نفر برای تشییع این شهید به خیابان ها آمدند و فریاد انتقام از آمریکا و غرب را سردادند.
کد خبر: ۹۲۰۸۱۷۹
|
۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سردار مرتضی کشکولی امروز در همایش انس و مودت پیشکسوتان سپاه اظهار داشت:  به کوری چشم دشمنان داخلی و خارجی در چهل و یکمین سال انقلاب وضعیتمان در تمام عرصه های دفاعی، امنیتی، علمی، زیرساختی، صنعت ،کشاورزی  از تمام وقت ها بهتر و در بالاترین رتبه های جهانی است.

وی  افزود: در  ۴۰ سال پیروزی انقلاب یک لحظه هم جنگ استکبار در ابعاد متفاوت نظامی، امنیتی، سیاسی، روانی، فرهنگی علیه ما متوقف نشده و امروز هم با جنگ ادراکی و کار بر روی ذهنیت مردم وارد شده اند.

فرمانده سپاه لرستان عنوان کرد: با شهادت سردار سلیمانی ماهیت اصلی و انقلابی مردم ما بار دیگر ظهور پیدا کرد قریب به ۵۰ میلیون نفر برای تشییع این شهید به خیابان ها آمدند و فریاد انتقام از آمریکا و غرب را سردادند و تمام بافته های دشمنان را پنبه کردند، اراده و خواست خداوند بود که انقلاب بار دیگر ریکاوری و سال ۴۱ انقلاب از نو شروع شود‌.

وی با بیان این که با شهادت سردار عزیز روحیه استکبارستیزی در میان مردم ما قلیان پیدا کرد خاطرنشان کرد:۲۲ سال کار و تلاش گمنامی سردار در یمن، سوریه، عراق، لبنان و فلسطین جبهه مقاومت را تشکیل داد و ما امت سازی کردیم که امروز از یمن فریاد انتقام خواهی سردار بلند می شود.

سردار کشکولی با اشاره به حمله موفقیت آمیز نیروی هوا فضای سپاه به مقر آمریکایی ها در عین الاسد تصریح کرد: آمریکایی ها سه روز پشت سرهم عربده کشیدند که اگر حرکتی از جانب ایران صورت بگیرد ۵۲ مرکز مهم کشور را هدف قرار می دهند اما با توکل بخدا اهداف را زدیم و هیچ کاری از پیش نبردند؛ ما از قدرت منطقه ای به فرا منطقه ای رسیده و شاخ قدرت جهانی را شکستیم.

وی با اشاره به لزوم آگاهی مردم پیرامون جنگ رسانه ای دشمن تصریح کرد: همانطوری که امام راحل و رهبری فرمودند مردم ولی نعمت ما هستند و جمهوری اسلامی مشروعیتش از مردم است؛ این مردم ۴۱ سال است پای سختی های انقلاب مانده اند و مانده ایم تا ان شاالله زمینه ظهور فراهم شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار