فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) و مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.
کد خبر: ۹۲۰۸۲۰۰
|
۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۳

به گزارش سرویس  بسیج مهندسین عمران و معماری خبرگزاری بسیج، ، به منظور ارزش‌آفرینی پایدار و استفاده مطلوب از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) و سازمان اقتصادی کوثر، صبح امروز (سه‌شنبه ‌24 دی‌ماه) دکتر سعید محمد و  محمدرضا اسکندری، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

از مفاد این تفاهم‌نامه می‌توان به همکاری و مشارکت در طراحی، تأمین و ساخت انواع پروژه‌ها و تکمیل زنجیره فعالیت‌های مختلف در حوزه‌های عمرانی، صدور خدمات فنی و مهندسی، سرمایه‌گذاری، معدن و کشاورزی اشاره کرد.

همچنین سرمایه‌گذاری مشترک در طرح‌ها و پروژه‌ها با رویکرد ایفای مسئولیت‌های اجتماعی متناسب با اولویت‌ها و سیاست‌های سازمانی سرمایه‌گذاری طرفین از دیگر موضوعات این تفاهم‌نامه است.

در مراسم امضای این تفاهم‌نامه، فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) گفت: نهادهای اقتصادی که امروز در کشور فعالیت می‌کنند در برخی موارد دارای حوزه‌های کاری مشترک هستند و با یکدیگر همپوشانی‌هایی دارند و این امر موجب موازی‌کاری و یا تزاحم‌هایی می‌شود که لازم است هماهنگی‌هایی بین این بخش‌ها صورت پذیرد تا به صورت سازمان‌یافته‌تر و هدفمندتر در جهت رفع مشکلات مردم و جامعه گام بردارند.

سعید محمد اظهار داشت: قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) در بسیاری از پروژه‌های زیرساختی و توسعه‌ای کشور در حوزه‌های مختلف با امکانات و ماشین‌آلات خاص و منحصربه فرد در حال فعالیت است و تجارب خوبی در این راستا کسب کرده است و در کنار سازمان اقتصادی کوثر می‌توانند با یک هم‌افزایی، منشأ کارهای بسیار خوبی در کشور باشند.        

 

ارسال نظرات