خبرهای داغ:
معاون حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که سپهبد سلیمانی به معنای واقعی کلمه سرباز ولایت بود، گفت: این شهید بزرگوار یکی از بهترین الگوهای ولایت مداری در جامعه اسلامی است.
کد خبر: ۹۲۰۸۲۱۰
|
۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۷

به گزارش سرویس بسیج طلاب و روحانیون خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام جواد قائمی، با اشاره به این که سردار سپهبد شهید همه نقشه ها و توطئه های آمریکا و هم پیمانانش را در منطقه خنثی کرد، گفت: راهبرد آمریکایی ها در خاورمیانه با مدیریت سپهبد سلیمانی شکست خورد.

وی با بیان این که سال ها برنامه ریزی و سرمایه گذاری آمریکایی ها در منطقه با نقش آفرینی سپهبد شهید سلیمانی به بن بست رسید، افزود: آمریکایی ها امروز معترف هستند که پس از سال ها سرمایه گذاری گسترده در خاورمیانه تنها شکست نصیب آنها شده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که شهید سلیمانی به دلیل اخلاص بالایی که داشت در قلوب همه ملت های مسلمان و حتی غیر مسلمان جهان جای دارد، خاطرنشان کرد: محکوم کردن جنایت آمریکایی ها در به شهادت رساندن سپهبد سلیمانی از سوی ملت های آزادی خواه جهان نشان دهنده جایگاه بین المللی این چهره برجسته مقاومت است.

حجت الاسلام قائمی با بیان این که دشمنان ملت ایران از شنیدن نام سپهبد سلیمانی نیز وحشت داشتند، تصریح کرد: اخلاص، تقوای الهی و با خدا بودن شهید سلیمانی را به یک چهره محبوب و اثرگذار در جهان تبدیل کرد.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که سپهبد سلیمانی به معنای واقعی کلمه سرباز ولایت بود، گفت: این شهید بزرگوار یکی از بهترین الگوهای ولایت مداری در جامعه اسلامی است.

معاون آموزش حوزه علمیه مازندران با بیان این که جریان مقاومت در منطقه با مدیریت صحیح و مقتدرانه سپهبد شهید سلیمانی به جایگاه مناسبی دست پیدا کرد، افزود: علیرغم تلاش های گسترده ای که آمریکا و همپیمانان منطقه ای و فرا منطقه ای داشتند، نتوانستند مانع از تقویت جریان مقاومت در منطقه شوند.

وی، سپهبد سلیمانی را اسطوره مقاومت در دنیا معرفی کرد و با بیان این که آزادی خواهان جهان به وجود چنین سردار رشیدی افتخار می کردند، بیان داشت: آمریکای جنایت کار با شهادت سپهبد سلیمانی بار دیگر خباثت خود را به دنیا نشان داد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که دنیا در برابر این جنایت آشکار رییس جمهور آمریکا ایستاد، افزود: محکومیت جنایت آمریکایی ها تنها به ایران اسلامی ختم نشد بلکه دامنه اعتراضات نسبت به این جنایت آشکار به کشورهای مختلف جهان گسترش یافت.

حجت الاسلام قائمی با اشاره به این که آمریکایی ها از نقش مؤثر و کلیدی سپهبد سلیمانی در منطقه بسیار عصبانی بودند، گفت: این سردار رشید اسلام یک تنه در برابر آمریکایی های جنایت و همپیمانانش ایستاد و آنها را شکست داد.

ارسال نظرات