گام دوم انقلاب در حوزه پژوهش با اعتماد به جوانان و توجه به علم و پژوهش تحقق می یابد.
کد خبر: ۹۲۰۸۲۲۶
|
۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۱
جانشین معاون فرهنگی سپاه پاسداران کشور در همایش علمی پژوهشی گام دوم انقلاب که به منظور به نمایش گذاشتن توانمندی‌های شهرستان چرام برگزار شد گفت: این همایش با هدف تبیین ابعاد مختلفِ جایگاه علم و پژوهش در پیشرفت منطقه، تقویت نسل جوان، اجرایی شدن طرح‌های علمی و عملیاتی برای رسیدن به اقتصادی پویا و علمی برگزار شد.
سردار هادی مقدسی با اشاره به جایگاه علم و پژوهش در بیانیه گام دوم انقلاب و برنامه ریزی برای توسعه شهرستان چرام افزود: باید از ظرفیت جوانان در مدیریت‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی و به کارگیری افراد متخصص و متعهد به نحو مطلوب استفاده شود.
وی ادامه داد:گام دوم انقلاب با مهندسی علمی، برنامه ریزی دقیق، تقسیم و توزیع وظایف، بیان نقش اثرگذار جوانان علمی در صحنه‌های مختلف و با طراحی برنامه حساب شده بین مسئولان و مردم به خوبی محقق خواهد شد.
حجت الاسلام افشار امام جمعه چرام هم در این همایش با اشاره به توانمندی‌های این شهرستان در حوزه‌های مختلف کشاورزی، باغداری، گردشگری، زیارتی و سیاحتی گفت: کمک به بهبود وضعیت مردم این شهرستان ضرورت اجرای بیانه گام دوم انقلاب را ضروری‌تر کرده است.
فرمانده بسیج سپاه ناحیه چرام هم در این همایش به موفقیت جوانان شهرستان چرام در اجرای برنامه‌های علمی و پژوهشی اشاره کرد و گفت: برای همکاری کامل در زمینه تحقق و اجرای این بیانیه، امکانات لازم فراهم خواهد شد تا گروه‌های مختلف مردمی در امر تحقق بیانیه گام دوم انقلاب سهیم باشند.
سرهنگ علی اصغر پور بهشت بر ارائه دستاورد‌های علمی و پژوهشی و مقابله با سیاه نمایی در حوزه‌های مختلف پیشرفت شهرستان، گفتمان سازی در سطح جامعه، عملیاتی کردن بیانیه گام دوم انقلاب، تولید آثار پژوهشی فاخر و امید آفرینی با همکاری دانشگاهیان و متخصصان تاکید کرد.
همکاری در اجرای برنامه‌های آموزشی، ایجاد کارگروه‌های علمی مشترک، شفاف سازی و پیگیری مستمر مطالبات رهبرمعظم انقلاب، ترویج سبک زندگی اسلامی ـ ایرانی، حمایت از ظرفیت‌های جوانان در حوزه‌های گوناگون، پرهیز از روش‌های تکراری، بهره ‏گیری حداکثری از مزیّت‏های نسبی و ظرفیت‏های دینیِ غنیِ ملّی و بومی، حمایت از جوانان کارآفرین، تشکیل دبیرخانه برنامه‌ریزی، انسجام و هماهنگی بین متخصصان و جوانان علمی، رصد فعالیت‌ها در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب، دعوت از دیگر سازمان‌ها و نهاد‌های همسو برای همکاری، پرهیز از اجرای فعالیت‌های ناهمسو و حرکت به سمت تحقق آرمان‌های گام دوم انقلاب در قالب یک گروه منسجم از مهمترین مصوبات این همایش بود.
گفتنی است در پایان این مراسم از جوانان موفق شهرستان چرام در حوزه اجرای بیانیه گام دوم انقلاب تجلیل شد.
ارسال نظرات