هدایت جبهه مقاومت بیانگر اقتدار ایران اسلامی

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد: هدایت جبهه مقاومت از سوی ایران بیانگر اقتدار این کشور است.
کد خبر: ۹۲۰۸۲۳۰
|
۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۵
فرمانده سپاه فتح این استان در یادواره ۲۲ شهید معلم شهرستان بویراحمد و گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید قاسم سلیمانی در یاسوج گفت: هدایت و مدیریت جبهه مقاومت از سوی ایران اسلامی بیانگر شکوه، عظمت و اوج اقتدار این کشور است.
سردار حمید خرمدل افزود: این ابهت مثال زدنی ایران اسلامی مرهون خون شهدا و رشادت‌های رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس است.
وی با اشاره به اینکه آمریکا به منابع و ذخایر تمامی کشور‌های دنیا از جمله در منطقه خاورمیانه چشم طمع دارد، افزود: نقشه‌های شوم این کشور جنایتکار علیه ملت‌های مسلمان به لطف الهی یکی پس از دیگری خنثی می‌شود.
سردار خرمدل اضافه کرد: ترور شخصیت‌های ایران اسلامی از جمله سردار قاسم سلیمانی کوچکترین خللی در اراده ملت ایران ایجاد نمی‌کند.
مدیر آموزش و پرورش بویراحمد نیز گفت: این شهرستان در دوران هشت سال دفاع مقدس ۲۲ شهید معلم و ۱۲۴ شهید دانش آموز تقدیم نظام و انقلاب کرده است.
علی حسن زاده افزود: ۱۲۰ یادواره شهدای دانش آموز تا پایان سال تحصیلی جاری در مدارس هر سه مقطع تحصیلی شهرستان بویراحمد برگزار می‌شود.
وی اضافه کرد: هدف از برگزاری این یادواره‌ها تجدید میثاق با شهدا و ترویج روزافزون فرهنگ ایثار و شهادت بین دانش آموزان مقاطع تحصیلی ابتدایی و متوسطه اول و دوم شهرستان بویراحمد است.
ارسال نظرات