خبرهای داغ:
رئیس سازمان صمت قزوین

اجرای بیش از 26 هزار بازرسی طی یک ماهه اخیر از واحدهای صنفی

نبیل گفت: از تاریخ 24 آبان ماه تاکنون 26 هزار و 394 فقره بازرسی از واحدهای صنفی استان انجام پذیرفته که منجر به تشکیل 1355 فقره پرونده بازرسی در زمینه گرانفروشی ،کم فروشی،عدم درج قیمت و عدم صدور فاکتور گردیده است
کد خبر: ۹۲۰۸۲۷۴
|
۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسبج قزوین، سعید نبیل رئیس سازمان صمت قزوین در ستاد تنظیم بازار استان که به ریاست هدایت اله جمالی پور استاندار قزوین برگزار شد، گزارشی از آخرین اقدامات انجام شده سازمان صمت در حوزه نظارت و بازرسی از سطح بازار استان ارائه کرد.

وی در ادامه گفت: از تاریخ 24 آبان ماه تاکنون 26 هزار و 394 فقره بازرسی از واحدهای صنفی استان انجام پذیرفته که منجر به تشکیل 1355 فقره پرونده بازرسی در زمینه گرانفروشی ،کم فروشی،عدم درج قیمت و عدم صدوز فاکتور گردیده است.

مهندس نبیل همچنین از فعال سازی ویژه سامانه رسیدگی به شکایات 124 از ساعت 7 صبح لغایت 10 شب خبر داد.

وی در پایان گفت: با برگزاری جلسات مستمر با روسای اتحادیه های صنفی به ویژه اتحادیه نانوایان بعد از اصلاح قیمت انواع نان، وضعیت بازار استان توسط بازرسان سازمان صمت،اصناف و اتحادیه ها دائما رصد میشود و با تخلفات احتمالی برخورد خواهد شد.


از شهروندان محترم استان درخواست می شود در صورت مشاهده هر گونه تخلف مراتب را به شماره 124 سازمان صمت گزارش نمایند تا در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار بگیرد.

 

1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها