خانواده یکی از جانباختگان سقوط هواپیمای اوکراینی:

فرزندم شهید راه علم و دانش است

دکتر جبلی عضو هیئت علمی دانشگاه تهران و جراح قلب، پدر یکی از جانباختگان سانحه هوایی و همسرش در گردهمایی بزرگ جنبش استادی در دانشگاه تهران سخن گفتند.
کد خبر: ۹۲۰۸۲۷۸
|
۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۸

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، ، پدر و مادر محمدامین جبلی جانباخته سانحه هواپیمای اوکراینی در این مراسم اظهار کردند: فرزند ما شهید راه علم و دانش است و این شهید پزشک بدون مرز بود و همواره با اخلاقیات برای ایجاد جهانی بهتر و دنیایی بهتر تلاش می‌کرد.

فرزندم شهید راه علم و دانش است

مادر این شهید افزود: یکی از اساتید دانشگاه محمد امین در مراسم ختم او در دانشگاه تورنتو عنوان کرد که اخلاق و منش محمد امین باعث ایجاد نگاه خوب نسبت به اسلام شده و این سخن استاد دانشگاه مرا به شدت تحت تاثیر قرارداد.  

وی افزود:  فرزند من می‌خواست دنیا جای بهتری برای زندگی برای همه باشد و معتقد بود هرکسی باید خودش را بسازد تا دنیای بهتری ایجاد شود.او همواره به دنبال رضای خدا بود، امید که آرزوی محمد امین با ظهور حضرت مهدی و حکومت بدون مرز او تحقق یابد.

همچنین حمید جبلی پدرِ محمدامین جبلی جانباخته سانحه هواپیمای اوکراینی گفت: ان‌شاءالله که خدا به همه اجر خیر دهد؛ آروزی ما ظهور و حکومت آقا امام زمان (ع) است. 

ارسال نظرات