استاندار مرکزی:

سالن ورزشی ۲۲ بهمن اراک به آموزش و پرورش واگذار می‌شود

استاندار مرکزی از واگذاری سالن ورزشی ۲۲ بهمن اراک به آموزش و پرورش و شروع عملیات اجرایی آن در سال آینده خبر داد.
کد خبر: ۹۲۰۸۳۴۵
|
۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی ، آقازاده استاندار مرکزی در شورای آموزش و پرورش استان با اشاره به سالروز تأسیس شوراهای آموزش و پرورش در کشور بیان کرد: در حال حاضر ۲۸ سال از تاریخچه شوراهای آموزش و پرورش می‌گذرد و باید گفت این شورا با ایجاد هماهنگی میان اعضا گام‌های مؤثری در راستای رفع مشکلات حوزه آموزش و پرورش برداشته است.

وی در خصوص کارنامه شورای آموزش و پرورش استان ،اظهار کرد: این شورا به لحاظ برگزاری نشست‌های منظم و اتخاذ تصمیمات مناسب در کشور درخشان بوده و امید است علی‌رغم محدودیت امکانات و اعتبارات بتوانیم مشکلات و مسائل خانواده بزرگ دانش‌آموزان و فرهنگیان را رفع کنیم.

استاندار مرکزی در خصوص واگذاری ورزشگاه ۲۲بهمن به آموزش وپرورش خاطر نشان کرد: امید داریم با واگذاری سالن ورزشی ۲۲ بهمن به آموزش و پرورش و مساعدت خیرین مدرسه‌ساز، بتوان فعالیت‌های ورزشی و فرهنگی مناسبی در این مجموعه انجام شود و طی سه ماه اخیر نقشه‌ها نهایی و عملیات اجرایی این سالن در سال آینده آغاز شود و شهرداری هم مساعدت لازم در راستای تسریع صدور پروانه انجام دهد.

وی با اشاره به تعطیلی مدارس در کشور به لحاظ آلودگی و برودت هوا متذکر شد: در حال حاضر تعطیلی مدارس در کشور به‌واسطه آلودگی و برودت هوا یکی از معضلات چالش‌برانگیز است که منجر به اعتراض وزیر آموزش و پرورش نیز شد که مقرر شد تدابیر ویژه‌ای در خصوص میزان عقب‌افتادگی دانش‌آموزان از درس در روزهای تعطیل اتخاذ شود.

آقازاده استان مرکزی را به لحاظ تعطیلی مدارس از استان‌های منظم دانست و تصریح کرد: با توجه به اینکه میزان آلودگی هوا توسط دستگاه‌های پایش کیفیت هوا رصد می‌شود، در این راستا نیز استان مرکزی به بهترین شکل عمل کرد.

ارسال نظرات