فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بوشهر را محل غروب قدرت‌های استعماری و استکباری و مدفنی برای متجاوزان دانست.
کد خبر: ۹۲۰۸۳۴۹
|
۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سردار حسین سلامی پیش از ظهر امروز در کنگره سرداران و 2 هزار شهید استان بوشهر ضمن تسلیت به مناسبت به شهادت سردار سلیمانی، شهدای کرمان و سقوط هواپیمای مسافربری اظهار داشت: بوشهر مشرق مقاومت و محل طلوع خورشید مقاومت و مبارزه علیه استعمار از قرن‌های قبل است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بوشهر را زادگاه نبرد و مجاهدت علیه متجاوزان و اشغال گران عنوان کرد و ابراز داشت: این استان سینه ستبر امت اسلام در مقابل دشمنان و صخره تسخیر ناپذیر مقاومت و ثبات ایران در مقابل اشغالگران است.

وی بوشهر را مغرب قدرت‌های استعماری و استکباری و محل غروب و مدفنی برای آنها دانست و گفت: بوشهر حماسه باشکوه ایستادگی مردمان ایران اسلامی به مدد عالمان بزرگ آن که روح مقاومت و ثبات قدم و جهاد را بر پیکره این مرز و بوم جاری کردند و شهادت رئیسعلی دلواری در مقابل انگلیس که بیرق دار فراموش نشدنی تاریخ مبارزاتی است گواهی بر صدق این گفتار است.

سردار سلامی با اشاره به دستگیری تفنگداران آمریکایی در آبهای خلیج فارس گفت: این همان احیای نماد و احیای همان پرچم است، بوشهر همان جایی است که دست و پای مبارزان قطع می‌شود.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به رشادت‌های سرداران استان بوشهر در طول تاریخ مبارزاتی علیه استکبار گفت: سرداران بزرگی همانند نادر مهدی و بیژن گرد از پیشتازان شکستن هیمنه استعمار و استکبار در این سرزمین هستند، مردم بوشهر صادق هستند و اهل وعده صادق می‌باشند.

وی با بیان اینکه آسمان این سرزمین محل نزول رحمت و نصرت الهی بر قلب‌های مطمئن و آرام این دیار است گفت: شهیدان گشایش گر راه‌های فتح و فاتحان قله‌های سعادت و ستون‌های مستحکم و عزت و شرف و کرامت ما هستند، آنها صخره های سر سختی هستند که این ملت و استقلال و عظمتش به این صخره‌های مستحکم متکی است.

سردار سلامی با بیان اینکه شهدا فرهنگ شجاعت و ایستادگی در مقابل دشمن را جاری و ساری ساختند افزود: شهیدان حقایقی جاری در ستبر زمان هستند و همانگونه که خداوند فرموده ناظر و شاهد ما هستند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه آثار وجودی این شهدا همچنان در نصرت‌های الهی این امت هویدا و آشکار و محسوس است گفت: ما تاریخ سختی را پشت سر گذاشته‌ایم و همه امدادهای خداوند و نصرت‌های او را بر قلب مومنان دیده‌ایم؛ انقلاب اسلامی ما و آن نبرد مستمر با نزول این نصرت ادامه یافت.

وی با بیان اینکه گرفتار شدن آمریکایی‌ها در طوفان طبس نشانه‌ای از نصرت الهی بود گفت: ملت ایران به برکت شهیدان از آن جنگ جهانی هشت ساله با افتخار عبور کرد و این نشان تجلی و نزول این نصرت‌های الهی بود زیرا خداوند اطمینان را در این قلب‌ها ایجاد کرد.

سردار سلامی با بیان اینکه در صحنه‌های بی شمار عقب نشینی کفار را دیده‌ایم ابراز داشت: همیشه با قلت در مقابل کثرت آنها مواجه شده‌ایم اما نتیجه کار غلبه مومنان و جبهه حق بر آنها بوده است، ما دیدیم که دشمن همه عرصه‌ها را به جنگ تبدیل کرد همچون عرصه اقتصادی که آن را به یک نبرد برای از بین بردن اعتماد مردم به نظام و به ارکان نظام تبدیل کرد.

وی بیان داشت: همه ما دیدیدم که دشمنان از آسمان و زمین تهاجم فرهنگی بی سابقه‌ای بر ملت ایران به ویژه بر جوانان بکار گرفتند تا آنها را به خیابان‌ها بیاورند و در مقابل نظام قرار دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات