خبرهای داغ:
با حضور مدیر عامل مدیریت برق منطقه ای زنجان و مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین کلنگ آغاز عملیات اجرایی پست برق 63/20 کیلو ولت شهرک صنعتی خرمدشت به زمبن زده شد
کد خبر: ۹۲۰۸۳۷۸
|
۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، حمیدرضا خانپور مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین در حاشیه این مراسم اظهار کرد: در راستای رونق تولید و حمایت از سرمایه گذاران مستقر در شهرک صنعتی خرمدشت و تامین برق متقاضیان سرمایه گذاری جدید در این شهرک و با پیگیریهای صورت گرفته و حمایتهای دستگاههای ذیربط علی الخصوص مدیریت برق منطقه ای زنجان پروژه احداث پست برق رسما آغاز عملیات اجرایی شروع شده است.

وی گفت: این پروژه عمرانی با سرمایه گذاری 435 ميليارد ریال اجرا خواهد شد که تا یکسال آینده به بهره برداری خواهد رسيد.

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان افزود: با احداث این پست سرمایه گذاران جدید که در فازهای بعدی شهرک مستقر می شوند کمبود برق نخواهیم داشت.

خانپور تصریح کرد: در حال حاضر سرمایه گذارانی از کشور چین متقاضی استقرار در این شهرک هستند و با توجه به موقعیت خوب و استراتژیک این شهرک صنعتي در سال جدید بیش از ۱۴۰ هکتار زمین به تولید کنندگان خودرو واگذار شده است.

لازم بذکر است در حال حاضر 63 قراراد با متقاضیان سرمایه گذاری در این شهرک منعقد شده که از این تعداد 50 با سرمایه گذاری يك هزار و 600 میلیارد ریال و اشتغال 856 نفر پروانه بهره برداری کسب کردند.

گفتني است اين مراسم با حضور مرادی مدير عامل برق منطقه اي زنجان، خانپور مدير عامل شركت شهرك های صنعتی استان، معاون فرماندار تاكستان وبخشدار خرمدشت برگزار شد.

1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها