خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: اگر به زودی تصمیمی برای استقلال فضای مجازی گرفته نشود احساس استقلال نخواهیم داشت و تا استقلالی حاصل نشود امنیت نیز به وجود نخواهد آمد، فضای مجازی را باید نیروهای نخبه و آگاه مدیریت کنند.
کد خبر: ۹۲۰۸۳۸۵
|
۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی و امام جمعه بیرجند، در دیدار با جمعی از مدیران و خبرنگاران رسانه های استان ضمن گرامی‌داشت ایام فاطمیه، شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و سایر شهدای مقاومت، گفت: فتنه، فتنه است و آسیب دارد، اما این تمام ماجرا نیست زیرا فتنه‌ها در کنار آسیب‌هایی که دارد بصیرت افزا است، پختگی ایجاد می‌کند و نتیجه آن مقاومت است.

وی اظهار داشت:  فتنه برای آنهایی که خود ساخته نیستند و آمادگی ندارند مانند سیلی غافلگیر کننده خواهد بود که با آمدنش همه چیز را نابود خواهد کرد، اما برای آنها که در برابر فتنه آمادگی دارند مانند سیلی خواهد بود که با مهار کردن آن بتوان از ذخایر به دست آمده به درستی استفاده کرد.

عبادی افزود:  از فتنه نباید ترسید بلکه باید برای آن آماده بود، ما ایجاد فتنه نمی‌کنیم اما اگر فتنه‌ای روی دهد نه تنها پروا نداریم بلکه استقبال نیز می‌کنیم، زیرا فتنه مانند طوفانی است که گرد و غبار ایجاد می‌کند اما بعد که طوفان فروکش کرد و هوا صاف شد چشم‌ها تیز بین‌تر می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان خاطرنشان کرد: در تمامی جهات باید برای تهاجماتی که دشمن علیه ما دارد آمادگی داشت چرا که راه دیگری به جز آمادگی نداریم، مهمترین راه برای آمادگی داشتن در برابر تهاجمات دشمن، آمادگی در فضای مجازی است.

وی بیان داشت: متاسفانه بعضی از مسئولان متناسب با زمان آمادگی ایجاد نکردند بلکه مانع ایجاد کردند که ان‌شاءالله اینگونه نباشد.

عبادی اظهار داشت: مسئولانی که اعتبارات و کارهای اصلی و تصمیمات در دست آنها است در مورد فضای مجازی تجدید نظر کرده و شبکه و فضای مجازی را از دست دشمن خارج کنند.

وی تاکید کرد: خارج کردن فضای مجازی از دست دشمن به معنای تأمین جامعه است، تا زمانی‌که جبهه فضای خودی را مسئولان مستقل نکنند امنیت نخواهیم داشت.

امام جمعه بیرجند افزود:  اگر به زودی تصمیمی برای استقلال فضای مجازی گرفته نشود احساس استقلال نخواهیم داشت و تا استقلالی حاصل نشود امنیت نیز به وجود نخواهد آمد، فضای مجازی را باید نیروهای نخبه و آگاه مدیریت کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها