نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان:

غربگرایان داخلی توان ایجاد انحراف در مسیر ملت ایران را ندارند

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان گفت: برخی در داخل کشور همه امید خود را وابسته به غرب می‌دانند اما نمی‌توانند ملت ایران را از مسیر خارج کنند.
کد خبر: ۹۲۰۸۴۰۱
|
۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از تالش، آیت‌الله رسول فلاحتی امروز در یادواره 50 شهید طلبه و روحانی غرب گیلان در مسجد جامع شهر تالش با بیان اینکه روحانیت در هزار سال گذشته توانست برای خود ساز و کاری را در پیش بگیرد اظهار داشت: علمای دینی همواره در طول تاریخ نقش محوری داشتند و تهدیدهای ایجاد شده را به فرصت تبدیل کردند. 

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با اشاره به اینکه وضعیت کنونی جهان در طول تاریخ بی‌سابقه بوده است تصریح کرد: در هزار سال گذشته چنین اتحادی بین جبهه کفر، ظالمان و ستمگران برای نابودی دین اسلام بی‌سابقه بوده است. 

وی با بیان اینکه با وجود اتحاد بین جبهه کفار برای مقابله با دین، مسلمانان اعم از شیعه و سنی نیز با یکدیگر وحدت دارند بیان کرد: یکی از اهداف دشمنان مقابله با گسترش قدرت روحانیت در اسلام است لذا باید با حفظ اتحاد در برابر آنان ایستادگی کرد. 

امام جمعه رشت با اشاره به اینکه تعداد شهدای روحانی نسبت به جمعیت آنان بیش از اقشار دیگر جامعه است این موضوع را برگ زرینی در تاریخ اسلام عنوان کرد و افزود: در حال حاضر ایران معادله‌گردان دنیای معاصر است و این موفقیت را مدیون تلاش و مجاهدت روحانیون در مبارزه با دشمنان داخلی و خارجی هستیم.

وی روحانیون را خادمان ملت دانست و خاطرنشان کرد: مسئولان ایران اسلامی باید در تراز سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به مردم خدمت کنند و جز کسب رضایت خداوند باری‌تعالی به چیز دیگری نیندیشند زیرا ملت ایران دوستدار خدا هستند و خداوند نیز آنها را دوست دارد.

رئیس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر گیلان با بیان اینکه امروزه ملت ایران امید جهان اسلام هستند ابراز داشت: خداوند بزرگ دو نعمت ارزشمند یعنی مقام معظم رهبری و امام خمینی(ره) را به ملت بزرگ ایران عنایت کردند که در به عزت رسیدن جامعه نقش مهمی دارند.

فلاحتی با تأکید بر اینکه ملت ایران همواره مقتدرانه مقابل زورگویان ایستادگی کردند و هم‌اکنون الگوی سایر ملل هستند تصریح کرد: برخی در داخل کشور همه امید خود را وابسته به غرب می‌دانند اما این افراد نمی‌توانند ملت بزرگ ایران را از مسیری که در آن قرار دارد خارج کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با بیان اینکه امروزه مقام معظم رهبری در رأس روحانیت اسلام قرار دارند و مایه افتخار همه هستند عنوان داشت: شهدا افتخار جامعه ما هستند و ملت نیز باید با پیروی از علمای اسلام راه بزرگان را ادامه دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار