خبرهای داغ:
مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران در بازدید از منطقه شمال‌شرق تاکیدکرد:
مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران از مراکز انتقال نفت و تأسیسات منطقه شمالشرق بازدید کردند.
کد خبر: ۹۲۰۸۴۱۰
|
۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود؛ در این بازدید مدیر خط لوله، رئیس حراست، رئیس روابط عمومی و سرپرست منابع انسانی شرکت و همچنین مدیر منطقه شمالشرق وی را همراهی کردند.
مهندس قاسم عرب یارمحمدی که حدود ۱۸ سال از عمر کاری خود را در این منطقه گذرانده، در بازدید از مرکز انتقال نفت سمنان، نقش این منطقه در یاری رساندن به سایر مناطق ۱۲ گانه شرکت را قابل تقدیر دانست و گفت: پیشرفت‌های بدست آمده در این منطقه مرهون زحمات کارکنان و حاصل ایثار عزیزان شاغل در مراکز انتقال و تاسیسات است و امیدواریم همچون گذشته همیشه منشا خیر برای این شرکت باشند.
وی اضافه کرد: از همکاران بویژه مسئولین درخواست می‌کنم با برنامه ریزی و درایت از بحران‌ها پیشگیری کنند، زیرا بحران‌ها قابل شناسایی وپیشگیری هستند.
عرب یارمحمدی ضمن تشکر و قدردانی از زحمات کارکنان، مدیران و روسای واحد‌ها و مراکز انتقال منطقه شمال‌شرق تصریح کرد: فرهنگ گذشت، ایثار و کار خالصانه برای خدا در شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت به صورت فرهنگی عام در تمامی واحدها، معاونت‌ها و بخش‌های شرکت وجود داشته و دارد، ما نیز وظیفه داریم در جهت تقویت این فرهنگ متعالی قدم‌های بیشتری برداریم.
مدیر عامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران و هیات همراه، از تاسیسات دامغان و مراکز انتقال نفت شهید سربرزگر شاهرود، سبزوار، نیشابور و مشهد مقدس نیز بازدید و با کارکنان و روسای آن مرکز نیز دیدار و گفت و گو کردند و از نزدیک فعالیت‌ها و اقدامات آنان را مورد بررسی قرار دادند.
شایان ذکر است: مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران در حاشیه این بازدید‌ها از نزدیک با مسئولین واحد‌ها و جمعی از کارکنان این منطقه دیدار و گفتگو کرد.
مدیر منطقه شمال‌شرق نیز در جلسه هیات مدیره شرکت ضمن اشاره به مختصری از عملکرد واحد‌های مختلف این منطقه گفت: خوشبختانه در سال جاری حادثه مهمی نداشته‌ایم و همه تلاش‌مان را متمرکز خواهیم کرد تا از حوادث احتمالی پیشگیری کنیم.
مهندس رضاجبارزاده افزود: ما کارکنان این شرکت با حمایت از کالای ایرانی ضمن رونق تولید به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیز خدمت می‌کنیم.
محمد عیدمحمدزاده رییس مرکز انتقال نفت سمنان نیز در حاشیه بازدید از این مرکز در خصوص عملکرد و وضعیت آن توضیحاتی ارائه و مهندس عرب یارمحمدی در جهت رفع مشکلات و بهبود شرایط رهنمود‌های لازم را ارائه داد.
علیرضا طالع‌زاری رییس مرکز انتقال نفت شهید سربرزگر شاهرود نیز در جمع اعضای هیات مدیره گفت: خداوند به ما کارکنان این منطقه عنایت نموده تا در جایی کار کنیم که دارای شرایط ویژه "خدمت به زائران علی ابن موسی الرضا (ع) " است و ماموریت بسیار با اهمیت تأمین سوخت سه نیروگاه و انتقال فرآورده‌های نفتی کشور به پنج استان مهم کشور را بعهده دارد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها