خبرگزاری بسیج: رئیس شورای اسلامی قمصر از ارائه خدمات رایگان پزشکی برای سالمندان روستا به همت مرکز بهداشتی درمانی خبر داد.
کد خبر: ۹۲۰۸۴۴۶
|
۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۹

به گزارش روابط عمومی دهیاری و شورای اسلامی قمصر ، صبح امروز جلسه ای با حضور رئیس شورای اسلامی و هئیت امناء مساجد و حسینه های روستا در مرکز بهداشتی درمانی قمصر برگزار شد،یارمراد احمدوند رئیس شورای اسلامی قمصر هدف از برگزاری این جلسه راخدمات رسانی پزشکی رایگان به سالمندان و افراد زیر 14 سال روستاي قمصر دانست و گفت : مرکز بهداشت و درمان روستا و مجموعه دهیاری و شورای اسلامی قمصر از هئیت امنا مساجد و حسینه های روستا خواستار همکاری جهت آگاه نمودن اهالی محترم بویژه قشر سالمند روستا جهت تشکیل پرونده و  اقدام برای دریافت خدمات مختلف پيشگيرانه، پزشکي و توانبخشي به صورت رایگان شدند.

وی افزود :تعيين وضعيت سالمندان از ابعاد مختلف و همچنين تعيين نيازمنديهاي اساسي آنها جهت ارايه خدمات پزشکی توسط مرکز بهداشت و درمانی روستای قمصر را از اهداف این جلسه برشمارد و گفت با این طرح  افراد سالمند و افراد زیر 14 سال که دارای دفترچه بیمه روستایی هستند از خدمات رایگان بهرمند میشوند.

  خانم دکتر طالبی مسئول مرکز بهداشت روستای قمصر نیز در این نشست گفت : مرکز بهداشتی درمانی روستا با همکاری مجموعه دهیاری قمصر آماده خدمات پزشکی رایگان به افراد سالمند و خدمات دندان پزشکی رایگان نیز برای افراد زیر 14 سال با داشتن دفترچه بیمه روستایی است.

    ارائه ویزیت رایگان ماهیانه،  ارائه خدمات داروهای تقویتی مانند ( کلسیم ها و ویتامینها و ...))، ارائه مشاوره های پزشکی ( روانشناسی و تغذیه)،  تست فشار خون و قند خون و  ارائه خدمات دندان پزشکی برای افراد زیر 14 سال دارای دفترچه بیمه روستایی بخشی از خدمات رایگانی است که مرکز بهداشتی و درمانی روستا به روستاییان ارائه می نماید.

 

 

ارسال نظرات