خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بی فایده خواندن تلاش مذبوحانه دشمنان گفت : جمهوری اسلامی این توطئه تکراری با هوشیاری دو طرف بازهم به جای نخواهد برد .
کد خبر: ۹۲۰۸۴۷۵
|
۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۶
تلاش دشمنان برای رودروی هم قراردادن مردم و مسؤولان بی‌فایده است

به گزارش خبرگزاری  بسیج  از کرمانشاه، سردار علی‌اکبر جاویدان امروز در دیدار با جمعی از مدیران انتظامی استان و فرماندهان انتظامی شهرستان‌های استان، اظهار داشت: نمونه تلاش‌های دشمنان برای ایجاد نفاق و دو دستگی در کشور را می‌توان در جریان اخیر سقوط هواپیمای مسافربری اوکراین دید که به شهادت جمعی از هموطنانمان انجامید مشاهده کرد.

وی گفت: دشمنان با استفاده از فرصت پیش آمده همه توان و تلاش خود را به کار بستند که بتوانند با تفرقه‌افکنی و بیان برخی موضوعات بی‌پایه و اساس از اتحاد و همدلی میان مردم کاسته و آن‌ها را مقابل مسؤولان نظام قرار دهند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: انسجام و اتحاد ملی که پس از تشییع باشکوه و کم‌نظیر پیکر مطهر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در کشور ایجاد شد دشمنان را ترساند و از این رو تلاش کردند تا بر این همدلی خدشه وارد کنند که البته بازهم ناکام ماندند.

وی همچنین اتحاد و همدلی میان مردم استان و کارکنان نیروهای مسلح را بسیار مطلوب ارزیابی کرد و گفت: نمونه این همدلی در جریان اغتشاشات دی‌ماه به خوبی خود را نشان داد و هم مردم ولایتمدار و هم نیروهای مسلح تمام قد از انقلاب و نظام دفاع کردند.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی جمهوری اسلامی با همه توان به دنبال تحقق منویات مقام معظم رهبری است، گفت: خوشبختانه با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته پلیس جمهوری اسلامی هر سال بیش از گذشته به تراز انقلاب نزدیک می‌شود.

رئیس پلیس استان کرمانشاه تصریح کرد: از آن گذشته در سال‌های اخیر شاهد محبوبیت روزافزون پلیس میان مردم و اعتماد عمومی نسبت به کارکنان خدوم و زحمتکش آن بوده‌ایم که این برای مجموعه ناجا افتخار است.

 جاویدان در پایان، گفت: کارکنان فرماندهی انتظامی استان نیز همواره تلاش کرده‌اند تا در مسیری که رهبر معظم انقلاب تبئین کرده‌اند قدم برداشته و خدمتگذار خوبی برای اقشار مختلف باشند.

ارسال نظرات