خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان گفت: نخستین کاروان موکب‌های مردم مبارکه آماده حضور در مناطق سیل زده است.
کد خبر: ۹۲۰۸۴۸۲
|
۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، سرهنگ حسن عجمی درباره حضور نیروهای بسیج و ارسال اقلام مورد نیاز به مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: در طی روزهای گذشته موکب‌هایی آماده شده تا بسیجیان شهرستان مبارکه در این مناطق حضور پیدا کنند.

وی افزود: قرار بر این است تا روزانه 5 هزار غذا در این موکب پخت و در اختیار مردم سیل زده قرار گیرد، یک ماشین ارزاق نیز تا فردا عازم این مناطق می‌شود که در این محموله بیش از یک تن برنج، رب گوجه، ماکارونی، روغن، کنسرو، پتو و البسه در اعزام ابتدایی است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان خاطرنشان کرد: مسئله بعدی بحث جمع‌آوری کمک‌های مردمی در نواحی بسیج در سطح استان است که مردم می‌توانند کمک‌های خود را در حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج جمع‌آوری کرده و به مناطق سیل زده ارسال کنند.

وی گفت: 3 گروه جهادی نیز در استان آماده به کار هستند و اگر ابلاغ آن‌ها نیز به سرعت در مناطق سیل زده حضور یابند، با توجه به حضور نیروهای سپاه و بسیج در مناطق سیل زده از نظر نیروی انسانی مشکلی وجود ندارد و تنها نیازمند کمک‌های مردمی در اقلام مورد نیاز است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها