پویش (در سیل گرفتارند؛ آستین همت را بالا بزنیم) به همت مدیریت سرای محله شهادت راه اندازی شد.
کد خبر: ۹۲۰۸۴۸۳
|
۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۷

به گزارش سپاه خبر خبرگزاری بسیج، علی رضا قدیری مدیر سرای محله شهادت با اشاره به قطعه شعر معروف سعدی گفت: بنی آدم اعضای یک پیکرند؛ چو عضوی به درد آورد روزگار، دگر عضو ها را نماند قرار. وی ادامه داد: مردم خوب استان سیستان و بلوچستان از وقوع سیل رنج می برند و آنچه موجب کاهش آلام و نگرانی های آنان می شود، همدلی و پشتیبانی مردم سایر نقاط کشور با آنان  است؛ در همین راستا مدیریت سرای محله شهادت   با همراهی پرسنل خدوم در برابر آزمونی دیگر، همچون حادثه زلزله استان کرمانشاه به کمک مردم آسیب دیده شتافت تا در انجام وظایف انسان دوستانه گامی هرچند کوچک در جهت رفع مشکلات و تامین نیازمندی های مردم سیل زده بردارد.

قدیری افزود: سرای محله شهادت با همکاری موسسه نافا( نیک اندیشان فاضل ایرانیان) و انجمن موسیقی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری اقدام به جمع آوری کمک های غیر نقدی و اقلام خوراکی هنرمندان، کارکنان و نیز مردم منطقه کرده است. وی افزود: این کمک ها شامل کنسرو، کمپوت، آب معدنی، لباس گرم، پتو و ... است که اقلام جمع آوری شده توسط خودمان با یکدستگاه کامیون به استان سیستان و بلوچستان ارسال خواهد شد.

  مدیر سرای محله شهادت خاطرنشان کرد: در حادثه زلزله کرمانشاه کمک های غیر نقدی این سرا، در قالب سه کاروان به منطقه اعزام شد. وی تصریح کرد: با توجه به اینکه هدف ما کمک حداکثری به جمعیت بیشتری از مردم آسیب دیده ناشی  از سیل و زلزله است، کمک غیر نقدی یکی از هموطنان عزیز را که شامل یک تخته فرش دستبافت و تلویزیون بود، با کسب اجازه از این خیر نیک اندیش فروختیم و با پول آن مقادیر زیادی مواد خوراکی و پوشک خریداری کردیم.

ارسال نظرات