فرمانده سپاه خرم آباد با اشاره به برگزاری 345 نشست روشنگری در محلات خرم‌آباد گفت: تیم‌های پزشکی به حاشیه شهر اعزام شدند.
کد خبر: ۹۲۰۸۴۸۵
|
۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۱

 به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سرهنگ پاسدار ماشااله بازگیر امروز در دومین روز از همایش انس و مودت پیشکسوتان سپاه پاسداران اظهار داشت:شما پاسداران در روزهای سخت برای دفاع از دین و کشور وارد عمل شدید و گواه صحبت‌های بنده حضور شما بازنشستگان در هشت سال دفاع مقدس، جبهه های مقاومت و مقابله با فتنه هایی از قبیل اغتشاشات ۹۶ بود که آن حضور و حرکت عظیم به عنوان یک الگو در سپاه کشور معرفی شد

وی با بیان اینکه ما پاسداری به معنای بازنشسته نداریم افزود: شما پیشکسوتان، عمق سپاه در درون جامعه هستید که هیچ وقت از آرمان و اهداف انقلابی‌تان جدا نشده و فاصله نگرفتید.

فرمانده سپاه خرم آباد عنوان کرد: جوانان امروز ما نیازمند تفکر و تجربه شماهمسنگران شهدا با برخورداری از سرمایه هایی به نام ایثار، از خودگذشتگی، مردانگی، معرفت و حیا هستند.

وی با اشاره به دو ماموریت مهم سپاه و بسیج بیان کرد: جذب،آموزش، تربیت و حفظ انسجام با اجرای سالانه۳۶ برنامه، ماموریت سازمانی و رصد تمام عرصه های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، امنیتی، دفاعی و اقتصادی ماموریت انقلابی سپاه به شمار می آید.

سرهنگ بازگیر به برگزاری ۳۴۵ نشست روشنگری در سطح محلات و مدارس اشاره کرد و گفت: اجرای مراسمات مذهبی، یادواره های شهدا، محفل انس با قرآن و فضاسازی فرهنگی، تبلیغی از دیگر برنامه های اجرا شده در ابعاد فرهنگی بوده است.

وی تصریح کرد: شناسایی آسیب های اجتماعی شهر اعم از مواد مخدر، طلاق، بیکاری و ارائه راهکارهای سلبی و ایجابی، تشکیل قرارگاه جواد الائمه، شناسایی تمام قاچاقیان خرد و کلان در سطح شهر در عرصه اجتماعی انجام شده است.

فرمانده سپاه خرم آباد با اشاره به گام های شناسایی، بسترسازی و بیان آسیب ها، اقدام قاطع با کمک دادستان، درمان و صیانت از معتادان برای مقابله با اعتیاد اظهارداشت: ۱۰ درصد تا تکمیل کمپ ماده ۱۶ با ظرفیت ۴۰۰ نفر باقی مانده است که در این کمپ مراحل بهبود و اشتغال معتادان بهبود یافته طی می شود.

وی حضور گروه های علمی، روانشناسی، پزشکی، عمرانی و اقتصادی و اجرای طرح شهید رهنمون، ایجاد مشاغل خانگی را از جمله اقدامات انجام شده در محلات حاشیه شهر برشمرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات