مسئول سازمان بسیج سازندگی هرمزگان خبر داد:

ارسال محموله مواد غذایی و اعزام گروه های جهادی برای سیل زدگان شرق هرمزگان

آران گفت: مجموعه بسیج و سپاه با استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی در سریع‌‌ ترین زمان ممکن در زمینه خدمت رسانی شروع به فعالیت کرده اند و با حضور این بسیجیان فعالیت‌های جهادی شتاب بیشتری به خود گرفته است.
کد خبر: ۹۲۰۸۵۵۹
|
۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۰

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان ،سرهنگ محمد رضا آران، مسئول سازمان بسیج سازندگی استان هرمزگان در گفتگو اختصاصی با خبرنگار هرمز اظهار کرد: در پی بارندگی های شدید در شهرستان های جاسک و بشاگرد در پی سیلابی شدن روستاها, مسیر مواصلاتی این شهرستان ها دچار تخریب شده و نیروهای جهادی با حضور به موقع در ساعات اولیه سیل، اقدامات لازم را در این راستا به عمل آورده اند.

آران اظهار عنوان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج سازندگی از تمام ظرفیت‌های خود برای کمک به هموطنان در مناطق سیل‌زده استفاده می‌کنند.

وی افزود: تاکنون مواد غذایی، آب معدنی، کنسرو، پوشاک، لوازم بهداشتی جهت کمک برای سیل زدگان ارسال شده است.

آران با بیان اینکه خدمت‌رسانی به مناطق سیل‌زده در زمینه ارسال کمک‌های مردمی و اعزام گروه‌های جهادی بوده است، افزود: پس از وقوع سیلاب درشهرستان جاسک, گروه جهادی به مناطق سیل‌زده اعزام شده‌اند و این گروه‌ها با حضور در مناطق سیل‌زده در زمینه خدمت‌رسانی به هموطنان به فعالیت پرداخته‌اند.

مسئول بسیج سازندگی هرمزگان عنوان کرد: مجموعه بسیج و سپاه با استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی در سریع‌‌ ترین زمان ممکن در زمینه خدمت رسانی شروع به فعالیت کرده اند و با حضور این بسیجیان فعالیت‌های جهادی شتاب بیشتری به خود گرفته است.

آران خاطرنشان کرد: بسیج سازندگی جهت ارائه خدمات‌رسانی و امدادرسانی به مردم حادثه دیده و سیل زده در آماده‌باش کامل قرار دارد.

وی در پایان با اشاره به اینکه وفاق و همدلی خوبی جهت کمک به سیل زدگان بین دستگاه های اجرایی ایجاد شده است گفت: پایگاه های بسیج ادارات، محلات و مساجد آماده دریافت کمک مردمی جهت ارسال به مناطق سیل زده شرق هرمزگان هستند.

گفتنی است گروه های جهادی از سراسر استان به مناطق سیل زده بشاگرد و بندرجاسک برای خدمات رسانی اعزام شده اند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار