فرمانده ناحیه کوهرنگ گفت: اردوهاي راهيان نور يكي از بهترين حركت هاي فرهنگي در جامعه براي مقابله باجنگ و تهديد نرم دشمن است.
کد خبر: ۹۲۰۸۵۶۲
|
۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۸

 به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛سرهنگ پاسدار عزیز موسایی فرمانده ناحیه کوهرنگ در گفت و گو با خبرنگار بسیج، افزود:اردوهاي راهيان نور يكي از بهترين حركت هاي فرهنگي در جامعه  براي مقابله باجنگ و تهديد نرم دشمن است .

وی ادامه داد: جنگ نرم تهديدي است كه آرمانها ، عقيده ها و باورهاي ملي و ديني و ارزشي ما را در هدف و تهاجم قرار داده و  برگزاري اردوي راهيان نور به نوعي پدافند غير عامل در مقابل دشمن است . 

موسایی با بیان این مطلب که راهیان نور پتانسیل بالایی برای اثرگذاری در عرصه های مختلف دارد افزود: اگر از جریان راهیان نور درست استفاده شود اثرات آن را در بخش های مختلف کشور خواهیم دید.

   وی با بیان اینکه راهیان نور فرصت مناسبی است تا فرهنگ ایثار و شهادت همانند دوران دفاع مقدس به جامعه برگردد، گفت: شهدای ما بسیار ساده‌زیست بودند و با دستان خالی کارهای جهادی بزرگی انجام ‌دادند و در برابر دشمنان ایستادگی و مقاومت کردند ، بنابراین مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس برای نسل جدیدی که جنگ را ندید‌ه‌اند، تأثیرگذار باشد.

گفتنی است تعداد176 نفر از دانش آموزان پسر شهرستان کوهرنگ همزمان با دهه مبارک فجر به مدت سه روز  عازم مناطق عملیاتی جنوب کشور خواهند شد .

ارسال نظرات