سنگ تمام کهنوجیها در مراسم بزرگداشت شهید ‌سلیمانی‌ /‌ وقتی اشک فراق سردار مردم را امان نمی‌دهد

هزاران نفر از مردم همیشه در صحنه پنج گنج جنوبی امروز بار دیگر با حضور خود در مراسم گرامیداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در مصلی بهمن کهنوج یاد و خاطره این رزمنده بی ادعا و مبارز را گرامی داشتند
کد خبر: ۹۲۰۸۵۶۳
|
۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان، مراسم گرامی‌داشت یاد و خاطره سپهبد پاسدار شهید حاج قاسم سلیمانی و همراهانش با حضور همه اقشار مردم و به همت عشایر جنوب کرمان در مصلی بهمن کهنوج برگزار شد.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان در این مراسم افزود: شهید سلیمانی عمر خود را در دفاع از وطن و حریم ولایت سپری کرد و عاقبت به آرزوی دیرینه خود که همانا شهادت بود نائل آمد.

وی اظهار داشت: راه قهرمانان جبهه مقاومت تنها درگرو ایستادگی، فرهنگ شهادت و توجه به منویات مقام معظم رهبری است و تا زمانی که ملت ما بصیرت دارد دشمنان شکست خواهند خورد.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی همچنین به شخصیت معنوی و ولایی سردار حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و افزود: فرمانده دلیر و شجاع جبهه های مقاومت خواب را از دشمنان و صهیونیست ها ربوده بود و آنچه که استکبار برای غرب آسیا نقشه کشیده بود، سردار بزرگ و مالک اشتر زمان نقش برآب کرد و نشان داد که ملت ها در برابر زیاده خواهی ها و تجاوز و اشغالگری از پای نمی نشینند.

وی انسجام و وحدت ملی بین همه اقشار مختلف مردم، تبعیت از فرامین رهبری و بصیرت را در این مقطع حساس از عموم مردم خواستار شد و گفت: این بصیرت و آگاهی و ولایت پذیری است که انقلاب  اسلامی ایران را در بدترین شرایط نجات داده و از مخاطرات دور ساخته است.

در این مراسم مداحان اهل بیت (ع) به ذکر مصیبت و نوحه خوانی پرداختند.

ارسال نظرات