روابط عمومی سپاه انصارالمهدی (عج) استان،مردم زنجان را به حضور در مراسم باشکوه وداع و تشییع پیکر مطهر «الناز نبیی» از شهدای سقوط هواپیمای اوکراینی دعوت کرد.
کد خبر: ۹۲۰۸۵۶۴
|
۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج؛ روابط عمومی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با صدور بیانیه‌ای از عموم مردم زنجان دعوت کرد تا در مراسم تشییع و تدفین «الناز نبیی» از جانباختگان حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی حضور به هم رسانند.

در متن این بیانیه آمده است:

بسم رب الشهداء...

ضمن تسلیت مجدد شهادت مظلومانه سردار آسمانی شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش و جانباختگان مراسم تشییع کرمان و نیز با عرض تاسف حادثه سقوط هواپیما و تسلیت و همدردی با خانواده‌های معزای جان باختگان به خصوص خانواده محترم شهیده «الناز نبیی»، از عموم مردم متدین و ولایی پایتخت شور و شعور حسینی خصوصا طلاب و روحانیون و خانواده معظم شهدا دعوت به عمل می‌آید در مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر این شهیده گرانقدر حضور بهم رسانند.

الناز نبیی، دوران تحصیل دبیرستان خود را در مدرسه فرزانگان زنجان سپری و کارشناسی مهندسی برق و کارشناسی ارشد (MBA) از دانشگاه صنعتی شریف اخذ کرده و دانشجوی دکتری رشته (MBA) در کانادا بود.

گفتنی است مراسم تشییع و تدفین پیکر پاک الناز نبیی صبح روز پنجشنبه ۲۶ دی‌ماه ساعت ۱۰/۳۰ صبح از چهارراه امیرکبیر به سمت مزار شهدای پایین برگزار می‌شود.
ارسال نظرات