شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در اطلاعیه ای از برگزاری راهپیمایی حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بعد از نماز جمعه این هفته در سراسر استان گیلان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۰۸۵۷۳
|
۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت, شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در اطلاعیه ای از مردم غیور گیلان دعوت کرد تا فردا (۲۷ دی) بعد از نماز جمعه در راهپیمایی حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شرکت کنند.

در این اطلاعیه گیلان آمده است:
 
با عنایت به درخواست های متعدد و به منظور حمایت های مردمی از اقدام شجاعانه و صلابت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شکستن هیمنه پوشالی طاغوت، آمریکای جهانخوار و پشتیبانی از مولفه های قدرت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در تقابل با دشمن کینه توز و پاسداشت مجاهدت های خالصانه نیروهای مسلح به ویژه سپاه مقتدر و با عنایت به موج سواری رذیلانه سردمداران خون آشام و به لحاظ شرایط ناشی از سقوط هواپیمای مسافربری و اعلام تکریم و همدردی با خانواده های داغدار، راهپیمایی باشکوهی فردا پس از اقامه نماز دشمن شکن و عبادی و سیاسی جمعه همزمان با سراسر کشور در میعادگاه های نماز جمعه گیلان برگزار می شود.
 
به گزارش بسیج, راهپیمایی حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فردا بعد از اقامه نماز جمعه به امامت آیت‌الله فلاحتی, از میدان مصلی تا میدان فرهنگ برگزار می‌شود.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات