خبرهای داغ:
جمالی پور گفت: امروز دشمنان با یکدیگر بسیج شده و تمام ابزارهای نظامی خود را برعلیه ملت ایران بسیج کرده اند. اما انسجام و وحدت ملی مانع تحقق اهداف آنان شده است.
کد خبر: ۹۲۰۸۵۷۴
|
۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، مراسم یادبود سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی و شهدای حادثه هواپیمایی با حضور حجت الاسلام اکرمی مشاور عالی وزیر کشور، هدایت اله جمالی پور استاندار قزوین و مسوولان دستگاه ها و ارگان حای استانی در سالن شهید امامی استانداری قزوین برگزار شد.

استاندار قزوین در این مراسم ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه و شهادت سردار سلیمانی و سانحه دلخراش هواپیمایی بیان کرد: برای همه شهدا از درگاه خدا درخواست علو درجات داریم.

وی بااشاره به سیل اخیر استان سیستان و بلوچستان گفت: جمع کثیری از مردم عزیز و متعهد استان سیستان و بلوچستان دچار حادثه از سیل اخیر این استان شده اند و باید با حمایت و همدری خودمان، آلام این مردم متعهد و عزیز را کم کنیم.

جمالی پور اظهار کرد: جمهوری اسلامی در معرض تهاجمات دشمنان است و اگر تا دیروز دشمنان در بیرون مرزها توطئه می کردند امروز در مرزهای کشور در حال توطئه چینی هستند. امروز برای همه عیان شده که به نوعی پیمان استراتژیک برعلیه جمهوری اسلامی بسته است.

استاندار قزوین عنوان کرد: دشمن، قرارگاهای متعدی برای جنگ روانی علیه جمهوری اسلامی ایجاد کرده تا مردم ایران را از ادامه راه مایوس نماید و به نوعی با ایجاد عدم اطمینان برای مردم بتواند به اهداف توطئه جویانه خود بپردازد.

وی افزود: ملت عزیز ایران برای این انقلاب خون داده اند و عزیزترین فرزندان خود مانند سردار سلیمانی که انسان های کاملی بودند را در راه دفاع از مرز و شرف و ناموس داده اند و از راهی که برای آینده کشور خود برگزیده اند هرگز بر نمی گردند.

جمالی پور تصریح کرد: انتقادات موجود برای اصلاح امور است و این امر نباید با هیچ چیز دیگری اشتباه گرفته شود و ما باید بدانیم وظیفه سنگینی داریم. امروز دشمنان با یکدیگر بسیج شده و تمام ابزارهای نظامی خود را برعلیه ملت ایران بسیج کرده اند. اما انسجام و وحدت ملی مانع تحقق اهداف آنان شده است.

مدیر ارشد اجرایی استان اضافه کرد: با بحث و دعوا بایکدیگر فقط دل دشمنان شاد می شود و این هدفی است که دشمن به آن دل بسته تا بتواند وحدت جامعه ایرانی و پایه حانواده را به عنوان محور وحدت بخش جامعه، از بین ببرد.

جمالی پور گفت: امروز از عناصر ایرانی پذیرفته شده نیست که دشمن در آن سوی مرزها، برای برخی رفتارهای ما شادی کند. امیدواریم در مقطع کنونی همه با درک درست، از رفتارهای که وحدت ملی را از بین می برد پرهیز کنند و ما به عنوان مسوولان نظام برای خدمت به مردم برای تحقق اهداف انقلاب قدم های محکمی برداریم.

 

1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها