فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کنارک گفت: 32 گروه جهادی جهت خدمت رسانی به سیل زدگان در روستاهای کنارک در حال انجام فعالیت هستند.
کد خبر: ۹۲۰۸۶۰۱
|
۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۴
سرهنگ پاسدارعلی حق پرست، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کنارک در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت: به جهت تسریع در روند امدادرسانی به سیل زدگان منطقه، ۳۲ گروه جهادی که که به صورت آماده باش کامل بودند سازماندهی و در مناطق سیل زده کنارک به کارگیری شده اند.

وی افزود: جهادگران بسیجی در کنار پاسداران در گام اول مردم گرفتار در سیلاب را از خطر نجات دادند و در مرحله بعدی امکانات رفاهی و تغذیه‌ای فراهم و بین آن‌ها توزیع شده است.

سرهنگ حق پرست با اشاره به این مطلب که کار امدادرسانی به سیل زدگان از ساعات اولیه آغاز شد، بیان کرد: بسته‌های جیره غذایی ۷۲ ساعته بین ۵ روستای بخش مرکزی، کهیر و زرآباد که هیچ گونه راهیبرای دسترسی به سیل زدگان وجود نداشت به وسیله بالگرد‌های سپاه انجام شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کنارک ادامه داد: روند خدمات رسانی‌ها کماکان ادامه دارد که با استقرار آشپزخانه در این منطقه روزانه غذای گرم پخت و میان سیل زدگان توزیع می‌شود.

حق پرست از بازگشایی مسیر مواصلاتی زرآباد به بندر جاسک نیز خبر داد و گفت: با بکارگیری خودرو‌های سنگین و ادوات لجستیکی سپاه عملیات ترمیم و بازگشایی معابر روستایی و مسیر‌های مواصلاتی در شهرستان کنارک نیز در دست انجام است.
ارسال نظرات