خبرهای داغ:
سرهنگ زهرایی گفت:تاکنون روزانه ده هزار پخت غذای گرم،توزیع ۱۵۰۰بسته معیشتی، تهیه وتوزیع هزار قلم کلای ضروری گرمایشی، 12 هزار تخته پتو و حضور ۷۰ گروه جهادی بسیج به تعداد 3500 نفر و ۱۰تیم ویژه پزشکی انجام شده است.
کد خبر: ۹۲۰۸۶۰۴
|
۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، محمد زهرایی مسئول بسیج سازندگی گفت: از روزگذشته با بازدید سردارسلیمانی ریاست سازمان بسیج مستضعفین همراه با فرماندهان سپاه های استانی کرمان، خراسان جنوبی وسیسنان وبلوچستان در بازدید ازمناطق و روستاهای سیل زده مناطق کنارک و دشتیاری؛ با حضور سپاهای استان های قرارگاه امداد رسانی بسیج را تشکیل داده و تصمیمات زیر اتخاذ شد که به شرح زیر می باشد:

1-سپاه های  کرمان وخراسان جنوبی و بنیادتعاون بسیج ماشین آلات ودستگا ههای سنگین مورد نیاز را برای ترمیم جاده های تخریب شده و مزارع و بندهای خاکی به سپاه سلمان ارسال کنند.
2-تیم های تخصصی بسیج کشاورزی با همکاری منابع طبیعی براوردها و راهکارها واقدامات فوری را درمناطق به عمل آورند.
3-آشپزخانه ها و نانوایی از سپاه های اصفهان،خراسان جنوبی،کرمان و فارس به ظرفیت موجود اضافه و پخت غذای گرم به 40 هزار پرس در روز برسد.
4-اقلام ضروری گرمایشی وخشکبار که توسط سپاه ها در سطح کشور در حال جمع آوری است بفوریت به سپاه سلمان ارسال و درحداقل زمان با برنامه مشخص به همه روستاییان تحویل شود.
5-گروهای جهادی تخصصی بسیج با هماهنگی بسیج سازندگی و بنا به نیاز اعزام شوند واز گروه های عمومی هم استان استفاده شود.
6-بنیادتعاون بسیج و بسیج جامعه پزشکی در ویزیت وادامه درمان رایگان مردم روستاها اقدام کنند و دو بیمارستان صحرایی وتیم های جدید پزشکی همراه با دارو و امکانات کامل درمنطقه مستقرشوند.

وی افزود: تاکنون روزانه ده هزار پخت غذای گرم، توزیع ۱۵۰۰بسته معیشتی، تهیه وتوزیع هزار قلم کلای ضروری گرمایشی، 12 هزار تخته پتو و حضور ۷۰ گروه جهادی بسیج به تعداد 3500 نفر و ۱۰تیم ویژه پزشکی انجام شده است.
وی در پایان افزود: جوانان گروههای جهادی وبسیج از نسل حاج قاسم ها هستند وبه نام ویاد شهدای جبهه مقاومت هر جهادگر یک خدمت را انجام می دهد و ما تا پایان درکنارمردم هستیم و افتخارمی کنیم که خداوند توفیق نوکری وخدمتگزاری به مردم شریف ایران را به ما ارزانی داشته است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها