نماینده ویژه سازمان بسیج از مناطق سیل زده بخش زرآباد بازدید کرد

در این بازدید مقرر گردید تا در اسرع وقت ادوات و ماشین آلات راه سازی و کشاورزی توسط سازمان بسیج در اختیارسپاه کنارک قرارگیرد و با همت خود مردم و حمایت گروه های جهادی نقاط آسیب دیده بازسازی گردد.
کد خبر: ۹۲۰۸۶۱۵
|
۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۴
به گزارش خبرنگار بسیج از کنارک، در چهارمین روز از بحران سیلاب در منطقه کنارک و آسیب شدید به بخش کشاورزی جلسه‌ای فوری توسط فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کنارک با مهندس اولیایی رئیس سازمان جهاد کشاورزی شهرستان و مسئول بسیج مهندسین جناب دکتر جهانسوز به عنوان نماینده ویژه سازمان بسیج صورت گرفت.

سرهنگ پاسدارعلی حق پرست، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کنارک در این جلسه گفت: طبق بررسی میدانی و آمار بدست آمده از بخش زرآباد و جلسه ایی که با کشاورزان و معتمدین در منطقه برقرار شد، عمده مشکلات کشاورزان جدای از اقدمات بازگشایی راه‌ها و تغذیه، احیای چاه‌های آب در بخش کشاورزی بود و طبق درخواست آنان اولویت خدمات رسانی مورد انتظار همین امر بوده است.

طبق دعوت فرمانده ناحیه از دکتر جهانسوز به عنوان نماینده ویژه سازمان بسیج، بازدید از منطقه زرآباد در خصوص احصای نیازمندی‌ها و خواسته‌های مردم و بررسی میزان خسارت، تلفات دام و خسارت‌های بخش کشاورزی صورت گرفت.

در این بازدید مقرر گردید تا در اسرع وقت ادوات و ماشین آلات راه سازی و کشاورزی توسط سازمان بسیج در اختیار سپاه کنارک قرا رگیرد و با همت خود مردم و حمایت گروه‌های جهادی نقاط آسیب دیده بازسازی گردد.
ارسال نظرات