پیام تسلیت مسئولین استان و شهرستان شاهرود در پی درگذشت خبرنگار خبرگزاری بسیج

در پی درگذشت ناگهانی عکاس خبرنگار خبرگزاری بسیج شاهرود مرحوم حمیدرضا ناظمی، مسئولین استان و شهرستان شاهرود و اصحاب رسانه و خبرگزاری ها و مطبوعات پیام هایی تسلیتی صادر کردند.
کد خبر: ۹۲۰۸۶۱۶
|
۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۰
پیام تسلیت مسئولین استان و شهرستان شاهرود در پی درگذشت خبرنگار خبرگزاری بسیجبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود در پیامی درگذشت زنده یاد حمید ناظمی عکاس فعال خبرگزاری بسیج شاهرود را به خانواده داغ‌دیده وی و خانواده بزرگ رسانه‌ای تسلیت گفت.
متن پیام تسلیت دکتر نادر فخری به شرح ذیل میباشد:
کُلُّ نَفْسٍ ذَائِقَةُ الْمَوْتِ ثُمَّ إِلَیْنَا تُرْجَعُونَ
اللَّهُ الَّذِی خَلَقَکُمْ ثُمَّ رَزَقَکُمْ ثُمَّ یُمِیتُکُمْ ثُمَّ یُحْیِیکُمْ
خداوند ذاتی است که خلق می‌کند، روزی می‌دهد، بعد می‌میراند، بعد زنده می‌سازد.
درگذشت ناگهانی زنده یاد حمید ناظمی عکاس فعال رسانه‌ای در خبرگزاری بسیج شاهرود که عمر شریف خود را در راه اعتلای میهن اسلامی و زادگاهش گذاشت، مردم شریف را در غم و اندوه بزرگی فرو برد. زنده یاد با روحیه خستگی‌ناپذیری خود برای اعتلای شهرستان به‌ویژه در حوزه بسیج با تمام وجود همراه سایر دلسوزان گام برمی‌داشت.
این ضایعه دردناک را به همه همکارانش در خبرگزاری بسیج، اصحاب رسانه، مردم شریف شهرستان شاهرود و خانواده محترم مرحوم تسلیت عرض نموده و برای آن عزیز سفر کرده علو درجات طلب میکنم.
روحش شاد
همچنین شهردار شاهرود نیز پیام تسلیتی به شرح ذیل صادر کرد:
بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و انا الیه راجعون
درگذشت عکاس رسانه‌ای و پر تلاش عرصه رسانه، جناب آقای حمید ناظمی موجب تاسف و تاثر گردید.
ایشان در راه اطلاع رسانی با دقت و پشتکار به ثبت واقع و رویداد‌های خبری اهتمام داشتند.
اینجانب ضمن عرض تسلیت به جامعه رسانه‌ای شاهرود و خانواده محترم ایشان، از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان شکیبایی و آرامش طلب می‌کنم.
محسن احمدی
شهردار شاهرود
همچنین حجت الله یحیائی سخنگو و معاون روابط عمومی، تشریفات و امور بین الملل استانداری سمنان نیز در پیامی ارتحال عکاس خبرگزاری بسیج شاهرود را تسلیت گفت.
متن پیام به شرح ذیل است:
بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
از شنیدن خبر درگذشت همکار ارجمند و چهره‌ی با اخلاق رسانه‌ای استان مرحوم "حمید ناظمی"، به شدت متاثر و اتدوهگین گشتم.
بدون شک تلاش خالصانه، اخلاق مودبانه و تعهد و تخصص فروتنانه این عزیز از فرش رسته و به خدا پیوسته، نام و یادش را برای همیشه در سینه هایمان جاودان ساخته و خاطرات زیبای هم نشینی و هم کلامی با این هنرمند فقید را از ذهنمان دور نخواهد کرد.
به سهم خود، درگذشت این هنرمند بسیجی و با اخلاق را به خانواده محترم آن عزیز و اصحاب رسانه و بویژه عکاسان خبری استان و شهرستان شاهرود تسلیت و تعزیت عرض نموده، برای آن عزیز سفر کرده، آرزوی آمرزش و غفران الهی و برای بازماندگان، صبر و اجر از خداوند سبحان مسئلت می‌نمایم.
مرا در غم خود شریک بدانید.
همچنین اصحاب رسانه استان و شهرستان شاهرود، مرکز فضای مجازی سپاه ناحیه شاهرود، حوزه بسیج ادارات و کارگری الحدید، روابط عمومی سپاه ناحیه شاهرود، کانون بسیج رسانه استان و شهرستان شاهرود، نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی، هفته نامه ادیب، کانال جارچی، با خبرنگاران، در شهر، بسیج اصناف و بازاریان الهادی شاهرود، فرماندهی و مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه شاهرود و کانون بسیج هنرمندان شهرستان شاهرود، ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود، دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود و دفتر تعزیه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود، خبرگزاری مهر استان، خبرگزاری فارس استان، خبرگزاری جمهوری اسلامی دفتر شاهرود نیز با صدور پیام‌های ارتحال این خبرنگار متعهد و با اخلاق را تسلیت گفتند.
لازم به ذکر است مرحوم حمیدرضا ناظمی عکاس خبرنگار خبرگزاری بسیج شاهرود بر اثر سکته قلبی بامداد ۲۵ دی ماه دعوت حق را لبیک گفت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار