فرمانده سپاه ناحیه پلدختر از اعزام گروه‌های پزشکی به مناطق محروم پلدختر در دهه فجرخبر داد و گفت: برنامه‌های متنوعی برای دهه پیروزی انقلاب در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۹۲۰۸۶۲۶
|
۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، منصور کریمی‌فرد در جلسه ستاد گرامیداشت دهه فجر شهرستان پلدختر اظهار داشت: این گفتمان‌ها در قالب نشست‌های بصیرتی و روشنگری در مساجد و پایگاه های مقاومت در سطح شهر و روستا برگزار می‌شود.

وی به افتتاح پروژه‌های بسیج سازندگی در دهه فجر امسال اشاره کرد و افزود: منازل مسکونی سیلزدگان پلدخترکه در جریان سیل دچار آسیب و خسارت شده و سپاه به تعمیر و بازسازی آنها ورود پیدا کرده در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر گفت: دهه فجر فرصت مناسبی برای ترویج ارزش‌ها، آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی است که با توجه به شرایط کنونی اجرای این برنامه‌ها از اهمیت بیشتری برخوردار و همکاری دستگاه‌های اجرایی در هر چه بهتر برگزار کردن آن را می‌طلبد.

وی زنگ انقلاب در مدارس، دیدارپرسنل سپاه ناحیه به همراه فرماندهان با امام جمعه و فرماندار، برگزاری محفل انس با قرآن، نشست‌های بصیرتی و روشنگری و یادواره شهدا آبروی محله از برنامه‌های دهه فجر در شهرستان پلدختر است.

کریمی فرد افزود: غبارروبی گلزار شهدا، اعزام گروه‌های پزشکی درمانی در قالب طرح دکتر شهید رهنمون به مناطق محروم، برگزاری مسابقات بومی محلی در مناطق سیل‌زده، همایش تاثیر طوایف و قومیت در پیدایش انقلاب اسلامی و مسابقات ورزشی در سطح پایگاه‌های مقاومت از دیگر برنامه های سپاه ناحیه پلدختر در سالگرد پیروزی انقلاب در پلدختر است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختراز اقشار مختلف مردم دعوت کرد با توجه به شرایط و موقعیت کشور و نگاه دنیا به ایران اسلامی و تو دهنی به استکبار جهانی و در راس آمریکا در راهپیمایی 22 بهمن که نماد اقتدار جمهوری اسلامی است مانند گذشته شرکت پرشور، حماسی و باشکوه داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات