رئیس سازمان بسیج رسانه کشور گفت: رسانه‌های انقلابی کشور خط رسانه‌ای دشمنان را بشناسند، چرا که دشمن برای فریب دادن از تکنیک‌های فریب استفاده می‌کند.
کد خبر: ۹۲۰۸۶۲۹
|
۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، محمود بصیری  امروز در آئین اختتامیه سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در لرستان، ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره تمامی شهدای اسلام، اظهار کرد: دل‌کندن از خانواده و دل‌بستگی‌های دنیا امری بسیار دشوار است، با این وجود شهدا از این دنیا جدا شده و شیفته لقای پروردگار شدند، همه ما خواهیم مرد، اما شهدا با خدا معامله کرده و جانشان را که امانت خدا بوده را به خداوند به بهای عظیمی فروختند.

وی با بیان اینکه ترویج فرهنگ شهادت در جامعه  بر عهده کسانی است که تریبون در اختیار دارند تصریح کرد: اگر متولیان امر به ویژه رسانه درگیر مسائل روزمره شویم، از آن معامله بزرگ که همان شهادت بوده، سودی نخواهیم برد.

بصیری با تاکید بر مطالبه‌گری و پرهیز از سیاه‌نمایی توسط رسانه‌ها، تصریح کرد: دشمنان تمام ابزارها را به کار می‌گیرند تا توان جمهوری اسلامی را زیر سوال ببرند، همچنان‌که از ابتدای انقلاب با بهانه و توجیه‌های مختلف فتنه‌های بسیاری را علیه انقلاب اسلامی انجام دادند.

وی شناخت خط رسانه‌ای دشمن را بسیار مهم خواند و افزود: افرادی که به اسم انتقاد، به جمهوری اسلامی و باورهای شیعه لطمه می‌زنند را بایستی شناخت و خط رسانه‌ای آن‌ها را خنثی کرد.

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور با بیان اینکه استکبار جهانی هرگز ایران و ایرانی را یکپارچه نمی‌خواهد، افزود: ما امروز با وجود تحریم40 ساله خود مقابل بزرگترین اقتصاد و هژمونی تاریخ بشر ایستاده‌ایم.

بصیری با تاکید بر اینکه جنگ روانی در دنیای متمدن به وجود نیامده و همیشگی است، از رسانه‌های انقلابی کشور خواست خط رسانه‌ای دشمنان را بشناسند، چرا که دشمن برای فریب دادن از تکنیک‌های فریب استفاده می‌کند.

وی اظهار داشت: در جبهه شهدا قرار بگیریم، مراقب سیاه‌نمایی‌ها بوده و به سمت دشمن و نه خودی شلیک کنیم، چرا که بعد از کار شهدا، فضای کار رسانه‌ای اهمیت بسیار بالایی دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات