یادداشت/

تجدید خاطره تشییع شهدای کربلای 5 امروز در تفت

یادش به خیر حدود سی سال پیش در همین مکان، پیکر مطهر شهدای کربلای ۵ را همین مردم تشییع کردند و هنوز هم که هنوز است تصاویر مراسم با شکوه آنروز با این که کودکی بیش نبودم در گوشه ذهنم حک شده است...
کد خبر: ۹۲۰۸۶۳۰
|
۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از تفت، پیکر شهید امیر حسین قربانی ؛ امروز در شهرستان تفت با حضور پر شور مردم و مسئولین برگزار شد.  شهروند تفتی در یادداشتی اورده است:
امروز همه آمده بودند پیر و جوان، کودک و بزرگسال، نظامی و غیر نظامی، کسبه و بازاری، همه و همه تایک حماسه دیگری را در شهر شهید پرور و ولایی تفت به نمایش بگذارند.
یادش به خیر حدود سی سال پیش در همین مکان، پیکر مطهر شهدای کربلای ۵ را همین مردم تشییع کردند و هنوز هم که هنوز است تصاویر مراسم با شکوه آنروز با این که کودکی بیش نبودم در گوشه ذهنم حک شده است.
وقتی تصاویر آنموقع را با تصاویرامروز مقایسه می‌کنم می‌بینم که برخی از مسایل نه تنها کمرنگ‌تر نشده بلکه کامل‌تر و پر رنگ‌تر شده است. حضور پر شور مردم، سردادن شعار‌های حماسی، روحیه استکبار ستیزی و.
در میان همه یک چیزی که خیلی جالب توجه بود اینکه در آنروز با دیدن خانواده صبور شهدا روحیه می گرفتیم و امروز هم.
امروز چقدر حرف‌های یک پدر همه را آرام می کرد. او که، چون کوه ایستاده بود و به بقیه روحیه می‌داد. البته از او هم همین توقع می‌رفت او که ۸ سال دفاع مقدس را تجربه کرده بود رنج اسارت کشیده بود به درجه رفیع جانبازی نایل شده بود و امروز خداوند درجه دیگر بر درجات او افزود وآن هم ((پدر شهید)) بودن را.
در میان حرفهایش یک جمله‌ای گفت که حجت را بر همه تمام کرد:کسی حق ندارد دل رهبر و، ولی فقیه را برنجاند آن‌ها که می‌خواهند خون شهدای حادثه اخیر را به پای نظام و انقلاب بنویسند واز خون این شهیدان استفاده سیاسی کنند واز آن در جهت رسیدن به منافع شوم خود استفاده کنند بدانند که سخت در اشتباهند و با اینکار آب به آسیاب دشمنان قسم خورده‌ای نظام می لرزند.
خداوند به فرزند من توفیق شهادت داد توفیقی که نصیب من نشد، ولی او ره صد ساله را یک شبه طی نمود وبه سوی معبود خود شتافت و با اشاره‌ای به مجری برنامه نقشه همه دشمنان را نقش بر آب کرد اشاره‌ای که نتیجه اش سر دادن شعار. (آمریکا آمریکا، ننگ به نیرنگ تو/خون جوانان ما می‌چکد از چنگ تو)) بود.
امیر حسین جان شهادتت مبارک.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات
آخرین اخبار