شهید سلیمانی علمدار عرصه های سخت بود

جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: شهید سلیمانی علمدار عرصه های سخت بود و حاج قاسم های زمان راه وی را ادامه می دهند.
کد خبر: ۹۲۰۸۶۳۱
|
۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سردار حبیب الله توکلی  امروز در مراسم یادبود سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و انتخابات دومین هیئت رئیسه مجمع جهادگران استان لرستان که در دانشگاه علامه طباطبایی خرم آباد برگزار شد،  با بیان اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی محبوب دل‌ها  بود و تشییع جنازه ایشان رستاخیزی بزرگ برپا کرد. اظهار داشت: انجام عملیات های روانی، علیه کشور، طبیعت دشمن است، به طوری که اخیرا مشاهده کردیم چند روز پس از شهادت حاج قاسم سلیمانی به بهانه سقوط هواپیما به صحنه آمدند‌ و از این اتفاق برعلیه ایران اسلامی سواستفاده کردند.

جانشین فرمانده  سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به اینکه ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران در همه زمان ها حرکت ضد انقلاب را برملا کرده، عنوان کرد: در جریان سیل پلدختر، سیل جمعیت گروه های جهادی از هر صنفی، اوضاع منطقه را برگرداند، زیرا همواره ظرفیت های مردمی خودجوش در حل مسائل بسیار موثر اند.

وی بیان کرد: در شهر سیل زده پلدختر بیش از ۳۰ موکب برپا شده بود که با پخت روزانه ۲۰۰ هزار غذای گرم با عدم وجود زیرساخت مناسب، خدمات رسانی فوری و بسیار عالی را نسبت به مردم ارائه دادند.

سردار توکلی گفت: شهید سلیمانی علمدار عرصه های سخت بود و حاج قاسم های زمان راه وی را ادامه می دهند،اگر این گروه های جهادی نبودند، مشکلات و مسائل دوچندان می شد و امروز نیز از مطالبات رهبر معظم انقلاب فعال کردن گروه های جهادی در جامعه است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار